Gjest GA Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Selv med "bare" to barn er vi ikke helt ukjente med at diverse fritidsaktiviteter kræsjer Tirsdag til uka har vi satt ny rekord; vi er 6-dobbeltbooket mellom 1630 og 20! -her gjelder det å prioritere beinhardt og å prioritere riktig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Å himmel. Av og til er det litt stusselig å ha store nesten voksne barn,- men her fikk jeg et lyspunkt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferskenblomst Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Et ikke ukjent fenomen. Jeg var alene med tre barn, og skolen presterte å legge alle skoleavslutningene til jul på samme dag. Ungene skulle være med å spille skuespill og opptre, og jeg sprang som en strikkball mellom tre klasserom, og fikk jo ikke med meg noenting. Det var kjedelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 6-dobbelt er imponerende. Håper det ikke blir normalen framover ;-| 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 6-dobbeltbooket er ganske imponerende. Litt av en start ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 6-dobbelt er imponerende. Håper det ikke blir normalen framover ;-| Hvis det blir normalen må si opp jobben og ansette folk for å dekke opp resten tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hvis det blir normalen må si opp jobben og ansette folk for å dekke opp resten tror jeg. Du kan jo "outsource" ett av barna? :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.