Gjest Prikke-mamma Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Sønnen min på 1,5 år har fått noen røde prikker. En bak hver knehase, en i ryggen ved overgang bukse/genser, en i hodet og en på armen. Det er jo typisk der en mygg ville kommet til, samtidig som det ser ut som en slags blemme. Men så få prikker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det er ikke unormalt at vannkopper kommer gradvis. I så fall vil det nok dukke opp litt flere etter hvert. Man kan ha "ferske" og uttørkede vannkopper på kroppen samtidig. Myggstikk blir ikke (hvis man ikke reagerer allergisk eller på annen måte utradisjonelt) fylt med hvitaktig væske slik vannkopper gjør. Har dere ikke "myggerfaring" fra tidligere på sommeren, slik at du kan sammenlikne? Det går vannkopper i mitt nærmiljø nå, uten at det beviser noe som helst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prikke-mamma Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det er ikke unormalt at vannkopper kommer gradvis. I så fall vil det nok dukke opp litt flere etter hvert. Man kan ha "ferske" og uttørkede vannkopper på kroppen samtidig. Myggstikk blir ikke (hvis man ikke reagerer allergisk eller på annen måte utradisjonelt) fylt med hvitaktig væske slik vannkopper gjør. Har dere ikke "myggerfaring" fra tidligere på sommeren, slik at du kan sammenlikne? Det går vannkopper i mitt nærmiljø nå, uten at det beviser noe som helst. Tusen takk for fint svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.