Spirello Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg har permisjon med min datter på 9 mnd. Men har litt problemer med å finne på noe som er ålreit for oss begge.. hun er svært aktiv og ei blid og sosial jente som elsker å være sammen med andre barn. Nå som høsten er her er det ikke alltid like ålreit å gå tur. Hun klikker av å sitte i vgna med regntrekket på, i hvert fall lenge. Vi har vært i åpen barnehage, møter av og til andre ed barn på lik alder, besøker venner/famile. Men det er jo ikke så mange som er hjemme på dagtid. Nå bøtter det ned ute og vi er inne uten planer for dagen. Jenta mi blir grinete (allerede!) og urolig. Leker med ball, synger, hører på musikk osv. Jeg skal snart jobbe litt, mens faren er hjemme og må si jeg gleder meg litt til variasjon, selv om vi koser oss hjemme. Når jeg kommer tilbake i permisjon skal jeg prøve å ha henne på barnepass på treningssenter. Ikke sikkert det går, for hun er i den aldern der ukjente kan være skumle og mamma er best. Hva gjorde dere da dere hadde permisjon? Jeg kjenner ikke så mange med barn, og de er ofte opptatt og så bor de langt unna så ikke så enkelt å¨møtes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Jeg skal jbbe fra neste uke og noen uker framver, ikke snart som i "snart etterpå i dag" ) Bare for å oppklare det, så det ble skrevet litt rart... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Da jeg hadde permisjon var jeg på hhv babysvømming og sanggruppe. Du kan jo sjekke om det er noen sånne tilbud i nærheten av dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.