Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Kan jeg ta apocillin når jeg tar quetiapin om kvelden? Og kan jeg ta smertestillende og, og vival? Er redd for jeg føler meg ikke bra i kroppen, er så redd for at mine organer plutselig kollapser. Er redd for ingen kan hjelpe meg, er ganske trist og. Tror jeg har feber og. 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Er rar i hodet og. Føles som om noen skrur noe inn i hodet mitt, men det kan være fysisk det. Bare jeg som feiltolker, legen sa jeg har halsbetennelse i dag. Jeg trodde det var åndelige krefter som jobbet med halschakraet mitt, tror de jobber med hele meg nå. 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Kunne ikke fortelle om de åndelige kreftene til legen, da hadde han ikke sett på halsen min en gang. Da hadde han trodde det var psykisk. 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Kunne ikke fortelle om de åndelige kreftene til legen, da hadde han ikke sett på halsen min en gang. Da hadde han trodde det var psykisk. Og i panna min presser noe på innenfra, jeg tenker det er det tredje øyet mitt som åpner seg for fullt. Nå har jeg sagt alt. 0 Siter
Gjest nr 35 Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Kunne ikke fortelle om de åndelige kreftene til legen, da hadde han ikke sett på halsen min en gang. Da hadde han trodde det var psykisk. Det går helt sikker an å ha en psykisk lidelse samtidig med en halsbetennelse :-). Kanskje du trenger hjelp med begge deler? Jeg tror ikke det er farlig å ta de medisinene du skriver om. Det er vel heller du som er syk og må ta medisinene dine slik som legen har foreskrevet. Hvis du gir det litt tid vil nok medisinene virke og du vil føle deg bedre :-) 0 Siter
frosken Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Er rar i hodet og. Føles som om noen skrur noe inn i hodet mitt, men det kan være fysisk det. Bare jeg som feiltolker, legen sa jeg har halsbetennelse i dag. Jeg trodde det var åndelige krefter som jobbet med halschakraet mitt, tror de jobber med hele meg nå. Har du begynt å ta antibiotika? I såfall vil det bli bedre allerede i morgen kanskje. 0 Siter
frosken Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Start med å ta apocillin med en gang. Du kan også ta de andre medikamentene du nevner, men jeg synes ikke du skal ta unødvendig mye smertestillende. Apocillinen vil hjelpe på det som gjør vondt. 0 Siter
frosken Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Og i panna min presser noe på innenfra, jeg tenker det er det tredje øyet mitt som åpner seg for fullt. Nå har jeg sagt alt. Det er ikke det tredje øyet, du har sannsynligvis enten bare hodepine som følge av halsbetennelsen eller litt bihulebetennelse. 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Det går helt sikker an å ha en psykisk lidelse samtidig med en halsbetennelse :-). Kanskje du trenger hjelp med begge deler? Jeg tror ikke det er farlig å ta de medisinene du skriver om. Det er vel heller du som er syk og må ta medisinene dine slik som legen har foreskrevet. Hvis du gir det litt tid vil nok medisinene virke og du vil føle deg bedre :-) Gjøre som legen sier? Stoler jo ikke på dem. Har fortalt om kreftene til behandleren min, sist og fordi jeg var redd. Hun blir sint nesten, vil ikke jeg skal snakke om slikt. Sier de driver ikke med slikt i psykiatrien, men jeg klarer ikke mer nå. Vil at kreftene skal la meg være, vil ha fred for jeg takler tydeligvis ikke dette. Går ikke rundt og snakker om dette... 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Start med å ta apocillin med en gang. Du kan også ta de andre medikamentene du nevner, men jeg synes ikke du skal ta unødvendig mye smertestillende. Apocillinen vil hjelpe på det som gjør vondt. Har tatt nå, håper det forsvinner snart alt dette. Klarer virkelig ikke mer, er redd for timen i morgen. Har også tenkt at dette er en test fra dps sin side, de vil se hvor mye jeg tåler før jeg dør. 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Det er ikke det tredje øyet, du har sannsynligvis enten bare hodepine som følge av halsbetennelsen eller litt bihulebetennelse. Ja hals henger jo sammen med bihuler, håper det er bedre i morgen. Må tenke rasjonelt, må prøve på det. Takk. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Apocillinen kan du ta. De to andre medisinenen kan også kombineres med Seroquel, men da jeg kke vet hvorfor du skal ta dem nå, vil jeg ikke si noe om dose. 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Apocillinen kan du ta. De to andre medisinenen kan også kombineres med Seroquel, men da jeg kke vet hvorfor du skal ta dem nå, vil jeg ikke si noe om dose. Må ta smertestillende fordi jeg har så vondt i hele meg, spesielt i hodet og tinningene, og panna. Vival er for å roe meg på, er redd. 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Apocillinen kan du ta. De to andre medisinenen kan også kombineres med Seroquel, men da jeg kke vet hvorfor du skal ta dem nå, vil jeg ikke si noe om dose. Tok en vival og skal prøve uten smertestillende. Er egentlig mest press og trykking i hodet, vet ikke om det er smerter. 0 Siter
frosken Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Ja hals henger jo sammen med bihuler, håper det er bedre i morgen. Må tenke rasjonelt, må prøve på det. Takk. Ja, du må holde fast i fornuften din akkurat nå. Pass på å få tatt apocillinen akkurat som det står på pakken, du vil sannsynligvis være bedre i morgen. 0 Siter
frosken Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Tok en vival og skal prøve uten smertestillende. Er egentlig mest press og trykking i hodet, vet ikke om det er smerter. Har du prøvd å ta nesespray? 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Har du prøvd å ta nesespray? Dunker veldig i halsen og det er ekkelt, får tenke fornuftig. Skal ta fire for dagen står det, har jo en ide om at de vil prøve å forgifte meg ved å blande masse medisiner som ikke går sammen. Det er ikke fornuftig! Nesespray har jeg tatt i mange år, hver dag ellers får jeg ikke puste. Kommer opp mange andre tanker og når jeg ligger her, tidligere krefter tanker". 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Ja, du må holde fast i fornuften din akkurat nå. Pass på å få tatt apocillinen akkurat som det står på pakken, du vil sannsynligvis være bedre i morgen. Men hvis jeg dør er det min egen feil da? Har jo prøvd å få hjelp, har gjort det jeg kunne føler jeg. 0 Siter
frosken Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Men hvis jeg dør er det min egen feil da? Har jo prøvd å få hjelp, har gjort det jeg kunne føler jeg. Halsbetennelse er ordentlig vondt, men ikke farlig når du har fått antibiotika. Apocillinen vil høyst sannsynlig begynne å virke i morgen, og da kommer det til å dunke mindre i halsen din også. Jeg er overbevist om at du ikke kommer til å dø, men jeg ser av det du skriver at du er redd. Jeg synes du har gjort en ordentlig innsats den siste tiden for å få behandlingsapparatet til å forstå at du trenger mer hjelp, og jeg håper du vil oppleve å bli forstått mer adekvat hos psykiateren i morgen. God bedring med halsen din :-) 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Ja, du må holde fast i fornuften din akkurat nå. Pass på å få tatt apocillinen akkurat som det står på pakken, du vil sannsynligvis være bedre i morgen. I natt når jeg la meg svevde jeg i universet, masse lys og kjærlighet og det var så vakkert. Det er deilig å sveve, men det betyr ikke at jeg vil dø. Hvis jeg har feber er det sikkert feberfantasi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.