frosken Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 I natt når jeg la meg svevde jeg i universet, masse lys og kjærlighet og det var så vakkert. Det er deilig å sveve, men det betyr ikke at jeg vil dø. Hvis jeg har feber er det sikkert feberfantasi. Jeg tror du har hatt halsbetennelse en god stund og sikkert en del feber også. Da er det ikke rart om du har hatt merkelige drømmer eller feberfantasier. Jeg håper du vil bli litt mindre redd når halsbetennelsen er bedre. 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Halsbetennelse er ordentlig vondt, men ikke farlig når du har fått antibiotika. Apocillinen vil høyst sannsynlig begynne å virke i morgen, og da kommer det til å dunke mindre i halsen din også. Jeg er overbevist om at du ikke kommer til å dø, men jeg ser av det du skriver at du er redd. Jeg synes du har gjort en ordentlig innsats den siste tiden for å få behandlingsapparatet til å forstå at du trenger mer hjelp, og jeg håper du vil oppleve å bli forstått mer adekvat hos psykiateren i morgen. God bedring med halsen din :-) ''Jeg er overbevist om at du ikke kommer til å dø, '' Takk, det skal jeg tenke på. Får bare ligge å slappe av og håpe det er bedre i morgen. 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Jeg tror du har hatt halsbetennelse en god stund og sikkert en del feber også. Da er det ikke rart om du har hatt merkelige drømmer eller feberfantasier. Jeg håper du vil bli litt mindre redd når halsbetennelsen er bedre. Ja, alt har sikkert en naturlig forklaring. Fikk tårer nå, men bare lettelses tårer. 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Jeg tror du har hatt halsbetennelse en god stund og sikkert en del feber også. Da er det ikke rart om du har hatt merkelige drømmer eller feberfantasier. Jeg håper du vil bli litt mindre redd når halsbetennelsen er bedre. Tror du jeg er gal? Er jo ikke bare deg jeg skriver til her, kan straffe seg det. Får satse på at det blir bra når halsen er bra, glemte å si til legen at jeg er mye kvalm med halsbrann. Er det psykisk tror du? 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Tror du jeg er gal? Er jo ikke bare deg jeg skriver til her, kan straffe seg det. Får satse på at det blir bra når halsen er bra, glemte å si til legen at jeg er mye kvalm med halsbrann. Er det psykisk tror du? Neida, må ta meg sammen nå. Klarer i grunn det bare dette halsgreiene går over. Forstår ikke hva jeg driver med, forstår virkelig ikke lenger. Tull alt sammen, må tenke klart og klare det. 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Neida, må ta meg sammen nå. Klarer i grunn det bare dette halsgreiene går over. Forstår ikke hva jeg driver med, forstår virkelig ikke lenger. Tull alt sammen, må tenke klart og klare det. Bare slett dere. Beste det. God natt. 0 Siter
frosken Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Tror du jeg er gal? Er jo ikke bare deg jeg skriver til her, kan straffe seg det. Får satse på at det blir bra når halsen er bra, glemte å si til legen at jeg er mye kvalm med halsbrann. Er det psykisk tror du? Vet ikke helt hva du mener med gal, men jeg tror du periodevis har vært psykotisk denne sommeren. Det viktigste er allikevel at du har vært så mye redd og jeg synes ikke du kan fortsette å ha det så vanskelig, og være så alene om det vanskelige. Det at du i tillegg har hatt halsbetennelse, og det er jo nå minst to uker siden først du beskrev symptomer som gjorde det nærliggende å tenke at du hadde en infeksjon, tror jeg har vært en stor tilleggsbelastning for både kropp og sjel. Siden du var så redd i utgangspunktet, så har det virket som om du ikke helt har klart å forstå symptomene dine. Halsbrann trenger slett ikke være psykisk. Neste gang du skal til fastlegen så kan du nevne dette. Håper du får en god dag i dag, og at halsen blir bedre i løpet av dagen. Det pleier å bli litt bedre når du har tatt apocillin i ett døgn, og enda bedre etter to døgn. 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Vet ikke helt hva du mener med gal, men jeg tror du periodevis har vært psykotisk denne sommeren. Det viktigste er allikevel at du har vært så mye redd og jeg synes ikke du kan fortsette å ha det så vanskelig, og være så alene om det vanskelige. Det at du i tillegg har hatt halsbetennelse, og det er jo nå minst to uker siden først du beskrev symptomer som gjorde det nærliggende å tenke at du hadde en infeksjon, tror jeg har vært en stor tilleggsbelastning for både kropp og sjel. Siden du var så redd i utgangspunktet, så har det virket som om du ikke helt har klart å forstå symptomene dine. Halsbrann trenger slett ikke være psykisk. Neste gang du skal til fastlegen så kan du nevne dette. Håper du får en god dag i dag, og at halsen blir bedre i løpet av dagen. Det pleier å bli litt bedre når du har tatt apocillin i ett døgn, og enda bedre etter to døgn. Takk. Får bare ta pencelinen så dette går over, har hatt rare følelser i halsen hele sommeren. Var jo hoven i halve fjeset og, tannlegen sa det var betennelse. Fikk pencelin da og, men så kom det igjen men gikk mer nedover i halsen. Er tydeligvis anrepet av betennelser for tia, men hvis det er betellese andre plasse går vel det og bort nå. Jeg og tror disse betenelsene er grunnen til at jeg har vært så uvel, samt mye stress. Er jo ikke en maskin. Heldigvis sov jeg i natt Kanskje jeg begynner å bli bedre, det blir så godt. 0 Siter
frosken Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Takk. Får bare ta pencelinen så dette går over, har hatt rare følelser i halsen hele sommeren. Var jo hoven i halve fjeset og, tannlegen sa det var betennelse. Fikk pencelin da og, men så kom det igjen men gikk mer nedover i halsen. Er tydeligvis anrepet av betennelser for tia, men hvis det er betellese andre plasse går vel det og bort nå. Jeg og tror disse betenelsene er grunnen til at jeg har vært så uvel, samt mye stress. Er jo ikke en maskin. Heldigvis sov jeg i natt Kanskje jeg begynner å bli bedre, det blir så godt. Gikk det bra hos psykiateren i dag? 0 Siter
Gjest Vil ikke dø Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Gikk det bra hos psykiateren i dag? Skrev innlegg på psykiatri, nei gikk ikke bra. Og jeg griner når du spør om det, er vondt når du bryr deg og ingen andre. Du er ikke virkelig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.