serenity777 Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Når jeg møter mennesker som jeg ikke kjenner, eller snakker med kassadamen i butikken, og kommer ut i bilen, så føler jeg meg teit, og mangler på en måte ord, da kommer det regler med banaliteter, som jeg utstøter høyt. Også når jeg tenker på att jeg har driti meg ut ved det og det tidspunktet i mitt liv, og erindrer det så kommer det slike dumme regler.. Jeg er diagnostisert med paranoid schizofreni. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Høres kjent ut... Jeg kaller det "vokale tics". Jeg har Asperger syndrom. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Høres kjent ut... Jeg kaller det "vokale tics". Jeg har Asperger syndrom. Hei! Jeg viste ikke at du har asperger syndrom, jobber du? 0 Siter
serenity777 Skrevet 29. august 2011 Forfatter Skrevet 29. august 2011 Høres kjent ut... Jeg kaller det "vokale tics". Jeg har Asperger syndrom. Takk for svar, 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Hei! Jeg viste ikke at du har asperger syndrom, jobber du? Ja, jeg har Asperger, og nei, jeg er uføretrygdet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.