Gå til innhold

Kan jeg kjøre med dette innabords?

Anbefalte innlegg

Gjest Kan jeg kjøre?
Skrevet

Jeg har tatt ca 4 vival i dag, i tillegg til noen paracetter og 2 pinex forte. Det er likevel mindre enn i går.

Om jeg ikke tar flere idag/ikveld, kan jeg da kjøre imorgen formiddag?

Skrevet

Jeg synes ikke det høres ut som du kan det.......... Men har ikke akkurat regnet på det, kjenenr ikke halveringstidene. Bruker kun ren fornuft.

Skrevet

Jeg hadde aldri kjørt dagen etter et sånt inntak. Vet ikke hva som er regelen for dette, men jeg tørr ikke kjøre bil før jeg er 100% sikker på at medisinene med rød trekant på er ute av kroppen.

Skrevet

Nei, det bør du ikke.

Faktisk bør du levere inn førerkortet midlertidig til du har fått kontroll på pillebruket.

De har undersøkelser mye oftere nå, og det er ikke bare alkohol de tester for. Blir du tatt med noe slikt risikerer du STRENG straff.

Ikke bare det, du kan selvsagt drepe noen i en ulykke, og da er du virkelig ille ute.

Vis ansvar. Lever inn lappen til du har fått det under kontroll. Du kommer til å få det under kontroll!

Lykke til!

Med vennlig hilsen

Gjest Nei, det synes jeg ikke
Skrevet

Nei, det bør du ikke.

Faktisk bør du levere inn førerkortet midlertidig til du har fått kontroll på pillebruket.

De har undersøkelser mye oftere nå, og det er ikke bare alkohol de tester for. Blir du tatt med noe slikt risikerer du STRENG straff.

Ikke bare det, du kan selvsagt drepe noen i en ulykke, og da er du virkelig ille ute.

Vis ansvar. Lever inn lappen til du har fått det under kontroll. Du kommer til å få det under kontroll!

Lykke til!

Med vennlig hilsen

enig!

Bedre å levere det inn nå enn å risikere mye og mer til pga pillebruken.

Skjønner ikke at du klarer få så mye Vival utlevert heller jeg da, men det er en annen sak.

IKKE KJØR ! !

Gjest kan jeg kjøre?
Skrevet

enig!

Bedre å levere det inn nå enn å risikere mye og mer til pga pillebruken.

Skjønner ikke at du klarer få så mye Vival utlevert heller jeg da, men det er en annen sak.

IKKE KJØR ! !

Jeg har bestemt meg for å ikke kjøre...

Også kjempe videre mot å ikke ta mer enn foreskrevet...

Gjest Nei, det synes jeg ikke
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å ikke kjøre...

Også kjempe videre mot å ikke ta mer enn foreskrevet...

Så bra å høre :))))

Lykke til med kontrollen - du vil føle det bedre snart..og de tre kjente T`ene...TingTarTid...(dessverre)

Igjen - Fornuftig valg!! Håper du lykkes!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...