KaVa Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei, alle veteranDOLere! tenkte bare å stikke innom og si hei, og opdpatere dem som måtte ha interesse av det. Det er nå 2 1/2 år siden vi mista prinsessa vår, og det har vært ubeskrivelig vondt. Sorgen og savnet er der hele tiden, men jeg ser jeg har det bedre nå enn for et år siden, for ikke å snakke om to år siden. Livet har også endret seg på en positiv måte det siste året: Vi har fått en flott sønn og lillebror! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Så godt å høre at det går bedre - og gratulerer med lillebror! Tenker stadig vekk på dere :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Så godt å høre at det går bedre - og gratulerer med lillebror! Tenker stadig vekk på dere :-) Takker, Katt-ja! Hyggelig å bli husket! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei, så hyggelig å "se" deg her inne. Har tenkt mye på dere. -er det virkelig så lenge siden... Gratulerer med lillebror! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hyggelig åhøre fra deg, og sååå kjekt at dere har fått en lillebror. Gratulerer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudolfine Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Så kjekt at det går bedre med deg! Har tenkt på deg nå og da. Og Gratulere så mye med lillebror! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Gratulerer med Lillebror:-) Jeg tenker fortsatt fra tid til annen på din lille prinsesse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei KaVa! Så kjekt å høre fra deg igjen. Gratulerer med sønnen! Har tenkt på dere sånn nå og da. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Gratulerer så mye med lillebror, så godt for dere. Jeg har tenkt mye på deg- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg husker den perioden. Godt å høre at det går bedre med dere nå, og gratulerer med gutten! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei KaVa, så hyggelig å se deg her inne! Har tenkt på dere og prinsessa deres flere ganger. Gratulerer så mye med en lillebror! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Så hyggelig, KaVa! Fint at det går bedre. Og gratulerer masse med lillebror!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei! Så utrolig hyggelig å "se" deg igjen. Fulgte dine innlegg hele den tiden mens du var aktiv her sist, og tenkte en god del på dere og hva dere gikk igjennom. Så godt å høre fra deg. Gratulerer med lillebror. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg kikker på siden deres fra tid til annen, og har gledet meg over lillebrors fødsel. Hyggelig at du stakk innom her igjen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei KaVa! Jeg har endret nick noen ganger siden sist, men husker deg veldig godt. Tenker på dere innimellom fortsatt, og det var kjempehyggelig å høre at dere har fått en liten gutt i familien. :-)Han vil nok bli stolt av sin tapre storesøster en dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Så hyggelig å se nicket ditt her, KaVa! Jeg tenker på dere rett som det er, og særlig da jeg var i Disneyland i sommer og så alle Minni Mus-kjolene, som minnet meg om den lille jenta jeg ikke kjente, men som gjorde sånn inntrykk på meg. Gratulerer så masse med den gutten deres! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Gratulerer med lillebror. Godt å se at det går bedre med dere :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Så hyggelig at du stakk innom en tur og veldig godt å høre at dere har det bedre. Jeg har også fulgt med på siden deres og vil gratulerer med en lillebror. Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Så koselig å se deg her igjen, KaVa! Jeg tenker ofte på dere, og ikke minst på Sigrid. Hun har virkelig satt spor etter seg i hjertet mitt, selv om jeg aldri traff henne. Tanken på dere var særlig sterk da vi havnet på barnekreftavdelingen på St. Olavs i jula. Er er utrolig takknemlig for at sykehistorien til vår prinsesse ble veldig anderledes enn Sigrids. Det er gledelig å lese at dere har fått en lillebror - gratulerer så hjerteligst! Jeg ønsker dere alt godt. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei KaVa! Så kjekt å "se" deg igjen:) Det er godt å høre at sorgen tar nye vendinger og blir lettere å leve med etterhvert..... - hjertelig tillykke med den lille:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.