Gå til innhold

En liten hilsning til gamle kjente

KaVa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint å se deg her inne igjen! Jeg tenker på dere ganske ofte - og leste om dere i sommer at en liten gutt hadde blitt født :-) Gratulerer så mye!

Tenkte på dere da vi var i Disneyland i sommer, tenker på dere hvis jeg hører noe om byen deres, eller andre ting jeg forbinder med deg eller prinsessa deres.

Ønsker hele familien alt godt fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Takker, Katt-ja! Hyggelig å bli husket!

Ta deg gjerne en tur hit også: http://www.plassiskyggen.net

Du har mange gamle kjente der, og forumet er litt mer lukket enn her.

Gratulerer med lillebror! Hyggelig å høre at det går bedre med dere. Jeg har tenkt masse på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med en oppdatering fra deg!! Sigrid smøg seg inn i hjertet mitt, og jeg fulgte historiene deres fra hun ble syk og til hun døde... Tenker på dere med ujevne mellomrom!

Gratulerer så veldig mye med lillebror!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble nesten overveldet over responsen - så hyggelig at så mange av dere husker oss, og at Sigrid lever videre i minnene deres. Det betyr mye for oss at hun blir husket, å vite at hun har betydd noe for andre enn oss. Hennes fire år på jorda har satt spor i mange, og det er godt å tenke på.

Og ja, det er godt å ha lillebror (han heter forøvrig Sakarias). Etter to år inn og ut av sykehuset, med mye redsel og frykt - kombinert med et intenst håp som til slutt brast - og innimellom flotte dager (som Disneyland) - og så drøye to år som har vært preget av savn og sorg - så er det godt å ha noe som er udelt positivt i livet - noen som ikke har denne historikken. Selv om lillebrors ankomst brakte inn en ny dimensjon i sorgen: Han får jo aldri bli kjent med storesøster - og hun fikk aldri møte han. Likevel - godt med en liten baby i huset igjen!

Gode klemmer til dere alle!

Jubalong - jeg fikk dessverre ikke med meg historien til deres prinsesse - håper alt er vel nå! Ekstra {{{klem}}} til deg og dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt mye på dere, og på lille prinsessa. Hun og jeg fyller år på samme dag, så på bursdagen sender jeg henne en ekstra tanke og en gratulasjon.

Så fantastisk at det har kommet en liten i familien! Gratulerer så mye:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at det går bra for dere:) Jeg var ganske fersk på forumet den tiden prinsessa deres var syk, og selv om jeg følte at jeg ikke "kjente" deg godt nok til å skrive så mye i en så tung prosess fulgte jeg med og var veldig berørt. Jeg har ikke vært på siden hennes siden hun døde, men ser fremdeles for meg bildene fra Paris - for et sterkt minne det må være for dere! Fint å høre at det er kommet en lillebror - nyt småttis i huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ambrose

Så godt å høre at det går bedre med dere! Har tenkt på dere fra tid til annen slik som andre her.

Det var gledelig å lese at en lillebror har kommet til verden - gratulerer så masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdateringene om Sigrid tror jeg aldri jeg glemmer... godt å høre at livet går videre for dere, og gratulerer så mye med "lissguten" (som vi sier her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se deg igjen, og gratulerer med gutten!

Noe jeg lærte etter at søstra mi døde ung for noen få år siden, var at livet ikke blir som det var. Men, livet, som det er *nå*, blir etter hvert det vi kjenner som hverdagslig og normalt. Smilet kommer tilbake, ikke i motsetning til det såre hullet inni, men i tillegg til det, og etter hvert blir det smilet som ligger nærmest. :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...