Lillemus Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Godt å høre fra deg igjen, tenker på dere innomellom. ) Gratulerer med den lille broren! ) *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Så fint å se deg her inne igjen! Jeg tenker på dere ganske ofte - og leste om dere i sommer at en liten gutt hadde blitt født :-) Gratulerer så mye! Tenkte på dere da vi var i Disneyland i sommer, tenker på dere hvis jeg hører noe om byen deres, eller andre ting jeg forbinder med deg eller prinsessa deres. Ønsker hele familien alt godt fremover! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Takker, Katt-ja! Hyggelig å bli husket! Ta deg gjerne en tur hit også: http://www.plassiskyggen.net Du har mange gamle kjente der, og forumet er litt mer lukket enn her. Gratulerer med lillebror! Hyggelig å høre at det går bedre med dere. Jeg har tenkt masse på deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Så godt med en oppdatering fra deg!! Sigrid smøg seg inn i hjertet mitt, og jeg fulgte historiene deres fra hun ble syk og til hun døde... Tenker på dere med ujevne mellomrom! Gratulerer så veldig mye med lillebror!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Så godt å høre fra deg :-) Og gratulerer med gutten - har skjønt fra den siden din at det kom en lillegutt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Klem!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Så hyggelig! Historien om Sigrid satte spor, den blir ikke glemt. Gratulerer med veslegutten :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så godt å høre at verden ser lysere ut for dere, og gratulerer så masse med den lille gutten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Ble nesten overveldet over responsen - så hyggelig at så mange av dere husker oss, og at Sigrid lever videre i minnene deres. Det betyr mye for oss at hun blir husket, å vite at hun har betydd noe for andre enn oss. Hennes fire år på jorda har satt spor i mange, og det er godt å tenke på. Og ja, det er godt å ha lillebror (han heter forøvrig Sakarias). Etter to år inn og ut av sykehuset, med mye redsel og frykt - kombinert med et intenst håp som til slutt brast - og innimellom flotte dager (som Disneyland) - og så drøye to år som har vært preget av savn og sorg - så er det godt å ha noe som er udelt positivt i livet - noen som ikke har denne historikken. Selv om lillebrors ankomst brakte inn en ny dimensjon i sorgen: Han får jo aldri bli kjent med storesøster - og hun fikk aldri møte han. Likevel - godt med en liten baby i huset igjen! Gode klemmer til dere alle! Jubalong - jeg fikk dessverre ikke med meg historien til deres prinsesse - håper alt er vel nå! Ekstra {{{klem}}} til deg og dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Har tenkt mye på dere, og på lille prinsessa. Hun og jeg fyller år på samme dag, så på bursdagen sender jeg henne en ekstra tanke og en gratulasjon. Så fantastisk at det har kommet en liten i familien! Gratulerer så mye:)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så fint å høre at det går bra for dere:) Jeg var ganske fersk på forumet den tiden prinsessa deres var syk, og selv om jeg følte at jeg ikke "kjente" deg godt nok til å skrive så mye i en så tung prosess fulgte jeg med og var veldig berørt. Jeg har ikke vært på siden hennes siden hun døde, men ser fremdeles for meg bildene fra Paris - for et sterkt minne det må være for dere! Fint å høre at det er kommet en lillebror - nyt småttis i huset 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ambrose Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så godt å høre at det går bedre med dere! Har tenkt på dere fra tid til annen slik som andre her. Det var gledelig å lese at en lillebror har kommet til verden - gratulerer så masse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hei KaVa, så hyggelig å høre at det går bra med deg/dere - har tenkt på deg! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg husker dere og den lille tapre jenta deres kjempegodt. Er det virkelig 2,5 år siden nå..... Gratulerer med lillebror:-) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Godt å høre fra deg. Gratulerer så mye med lillebroren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Oppdateringene om Sigrid tror jeg aldri jeg glemmer... godt å høre at livet går videre for dere, og gratulerer så mye med "lissguten" (som vi sier her ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det er godt å se deg igjen, og gratulerer med gutten! Noe jeg lærte etter at søstra mi døde ung for noen få år siden, var at livet ikke blir som det var. Men, livet, som det er *nå*, blir etter hvert det vi kjenner som hverdagslig og normalt. Smilet kommer tilbake, ikke i motsetning til det såre hullet inni, men i tillegg til det, og etter hvert blir det smilet som ligger nærmest. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Godt å høre at dere har det bedre, og gratulerer med gutten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Gratulerer med lillebror! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.