Gjest likeu Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Jeg har brukt efexor i 10 år ca, men jeg føler ikke den hjelper mot panikkangst som jeg har begynt å slite endel med. Jeg bruker lamictal og, føler den hjelper å stabilisere meg endel, men nå trenger jeg tips til en annen antidepressiva medisin som kan hjelpe mot panikkangst og depressjon. Jeg har begynt å trappe ned på efexor nå. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Bruker Paroxetin/Seroxat for dep/angst og Lamictal for dep/svingninger/robusthet. Det er en ok kombinasjon for meg 0 Siter
Gjest likeu Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Bruker Paroxetin/Seroxat for dep/angst og Lamictal for dep/svingninger/robusthet. Det er en ok kombinasjon for meg Takk for svar, jeg skal snakke med legen min om det. Men lurte og på om NHD hadde noen ideer å komme med? det er veldig viktig for meg, 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Panikklidelse er som en vulkan. Den slumrer til tider, og den har innimellom utbrudd. Det at den ikke har utbrudd, betyr ikke at den har forsvunnet. For hemme nye panikkanfall, trenger du påvirkning på serotoninsystemet. Her er det SNRI (Efexor og Cymbalta) og SSRI (Cipralex, Zoloft, Seroxat, Fontex) som virker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.