Gå til innhold

Arbeid

Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaha, hvorfor det?

Fordi det er langt mer nyttig for deg å ha noe å bedrive tiden din med fremfor denne selvvalgte isolasjonen din som ikke gjør noe bedre. Enig?

Skrevet

Syns det går nedover jeg, før skulle jeg jo studere, det har jeg måttet gi opp.

Det går ikke nødvendigvis nedover fordi skuta skifter kurs.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Fordi det er langt mer nyttig for deg å ha noe å bedrive tiden din med fremfor denne selvvalgte isolasjonen din som ikke gjør noe bedre. Enig?

Såklart, men jeg er skuffet over å ikke klare og studere.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det går ikke nødvendigvis nedover fordi skuta skifter kurs.

Jo, det syns jeg...

Var veldig viktig for meg, de studiene.

Skrevet

Jo, det syns jeg...

Var veldig viktig for meg, de studiene.

Det skjønner jeg og du må ha lov til å synes det. Iblant er det slik at man blir på mange måter tvunget til å stake ut en ny kurs, det kan føles ufattelig sårt og vondt, men det er dessverre nødvendig.

Skrevet

Såklart, men jeg er skuffet over å ikke klare og studere.

Den skjønner jeg veldig godt og det tror jeg du kan komme til å føle en god stund, det ville alle gjort. Livet er beinhardt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...