Gå til innhold

lei av livet

Gjest fortvila 1980

Anbefalte innlegg

Gjest fortvila 1980
Skrevet

hei jeg er ei jente på 31 år som sliter veldig med selvmordstanker.det er ikke bare tanker lenger.har en konkret plan om hvordan jeg skal gjøre det.er bare redd for at jeg gjør det snart.jeg har hatt en veldig tøff barndom.ble missbrukt seksuelt som barn i syv år.nå sliter jeg veldig med sosial angst.jeg har prøvd å få hjelp om problemene mine.vært innlagt på psykriatisk avdeling for ikke så lenge siden til ingen nytte.jeg er en person med få ord.klarer ikke å prate om det som plager meg.jeg går til psykolog men det hjelper meg ingenting,jeg har på en måte gitt opp.tror ikke det er noen som klarer å hjelpe meg

Skrevet

Har du prøvd å skrive til behandler i stedet for å skulle prate om det? Håper du kan få bedre hjelp ved å få fortalt behandleren din hvordan du har det nå!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du bør fortelle om dette til psykologen din.

Gjest Zyprexis
Skrevet

Håper du varsler AMK evt. lege sånn at de kan stoppe denne personen NHD?

Skrevet

Om du ikke greier å prate så mye. Greier du å skrive? Det har hjulpet mange i slike tilfeller. Du kan gjøre hva du ønsker med det du skriver. Vise det til behandler, brenne det, eller arkivere det i en perm. Jeg har tro på at man kan parkere noen hendelser ved hjelp av dette over tid.

Skrevet

Du er en mann av få ord.

Skrevet

Unnskyld jeg mente ikke det. Det var et øyeblikks galskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...