Gjest Tjas og mas Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Gutten blir 10 år snart. Før har han invitert 10-12 gutter hjem her med spilling og mat osv. Nå har jeg bestemt at vi må kutte ned til ca 8 stk. Synes det er mer enn nok. Han sier at kameratene får invitere alle i år men så blir det kuttet ut fra neste år. Men trenger vi å gjøre.det samme som de andre? Jeg vil gjerne kutte ut en del fra i år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvis dere har en regel i klassen om at alle guttene blir bedt i alles bursdager til og med når de fyller 10 år, så synes jeg dere skal følge det. Her hos oss har gutten min hatt alle guttene i klassen (pluss noen utenom) også da han fylte 12 - og flere av jentene i klassen hans har bedt hele klassen med både gutter og jenter til 12 års dagen. Så her har det gått motsatt vei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvis dere har en regel i klassen om at alle guttene blir bedt i alles bursdager til og med når de fyller 10 år, så synes jeg dere skal følge det. Her hos oss har gutten min hatt alle guttene i klassen (pluss noen utenom) også da han fylte 12 - og flere av jentene i klassen hans har bedt hele klassen med både gutter og jenter til 12 års dagen. Så her har det gått motsatt vei. ''Så her har det gått motsatt vei.'' Hehe, det er min erfaring også. Her i Lillebygd var foreldrene enige i at vi ikke inviterer ca 20 barn i bursdag etter at de fyller 10 år. Resultatet er at normalen er å invitere ca 10 barn i svømmehallen (koster kr 50 pr barn) pluss pizza & brus på den lokale pizzarestauranten, samt overnatting.. Jaja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg synes det kommer mye an på om dette er gutter fra klassen hans. Ikke ok hvis noen inviteres, andre ikke. Hvis det derimot er snakk om å invitere et par fra klassen, andre fra andre sammenhenger, så er det jo opp til dere hvor mange som inviteres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Dere bestemmer selvsagt selv hvem dere vil invitere. Mine barn ville garantert syntes jeg var verdens kiipeste om jeg satte en slik grense. Selv synes jeg det er liten forskjell på 8 eller 12 så lenge jeg slipper å følge dem på do. :-) Inviterer man fra klassen synes jeg man skal invitere alle guttene og/eller jentene eller mindre enn halvparten av dem. Inviterer man ikke alle, bør invitasjonene sendes i posten. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Dere bestemmer selvsagt selv hvem dere vil invitere. Mine barn ville garantert syntes jeg var verdens kiipeste om jeg satte en slik grense. Selv synes jeg det er liten forskjell på 8 eller 12 så lenge jeg slipper å følge dem på do. :-) Inviterer man fra klassen synes jeg man skal invitere alle guttene og/eller jentene eller mindre enn halvparten av dem. Inviterer man ikke alle, bør invitasjonene sendes i posten. mvh ''Selv synes jeg det er liten forskjell på 8 eller 12 så lenge jeg slipper å følge dem på do.'' Tiltredes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 8-10 eller 12....spiller det egentlig noen rolle? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppsideisi Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg synes ikke det er såå stor forskjell på 8 og 12 barn??!! Synes det er viktigere å invitere alle enn å utelate noen fordi det blir litt bråk og rot. Tror det er viktig for felleskapsfølelsen i klassen at alle inviteres! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.