Gjest fortvilet og lei meg Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Skulle ønske jeg kunne tro deg. 0 Siter
siameser Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Kanskje opp til en viss, personlig grense. Jeg ville følt meg fanget om noen hadde sett og hørt meg 24/7. Skjønner ikke folk som både bor og jobber sammen. 0 Siter
Gjest Sosial angst her også.. Skrevet 1. september 2011 Skrevet 1. september 2011 Dette gjelder virkleig ikke alle! jeg blir sliten av å være veldig sosial over lang tid! 20-30 % sosial er perfekt for meg! 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 1. september 2011 Skrevet 1. september 2011 Kanskje opp til en viss, personlig grense. Jeg ville følt meg fanget om noen hadde sett og hørt meg 24/7. Skjønner ikke folk som både bor og jobber sammen. Absolutt ikke !!.... alt kommer an på. Det er de jeg kan ha et nærtbeskjenskapt til jeg søker. Synes det er veldig slitsomt å være sammen med folk jeg ikke kjenner. Men klart... man må jobbe litt i starten for å greie å bli kjent og da trives jeg best med litt alkohol innabors. 0 Siter
siameser Skrevet 1. september 2011 Skrevet 1. september 2011 Absolutt ikke !!.... alt kommer an på. Det er de jeg kan ha et nærtbeskjenskapt til jeg søker. Synes det er veldig slitsomt å være sammen med folk jeg ikke kjenner. Men klart... man må jobbe litt i starten for å greie å bli kjent og da trives jeg best med litt alkohol innabors. Var den til meg eller til trådstarter? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.