janeymor Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 kan noen hjelpe meg med tekst til denne morsomme barnesangen? Jeg kan litt... 'En kastanjemann fra kastanjeland. Har en xxxx og en tisse Ann. Han har lange ben og en mage så ren. Han er xxxxx og er tykk som av øl. Han sier ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba. Det er et vers til. Et eller annet om en badestrand.. Noen som vet? Jeg skal starte opp barnekor. Tips til andre morsomme sanger? Gjerne med litt 'trøkk' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Med fare for å høres snerpete ut: Hva er galt med å finne barnesanger som faktisk egner seg for barn...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hvorfor i all verden skal du lære barnekoret sånt møl? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Hvorfor i all verden skal du lære barnekoret sånt møl? Morsomt med sånne reaksjoner. Sangen er opprinnelig dansk, og de er nok dristigere med sangtekster enn oss. Er det det med øl som er feil? Eller at han har en tissemann? Det er en gjeng 4 åringer som skal synge, og jeg tror nok det ned tissemann blir "populært" mulig jeg kan ta bort det med øl og gjøre om teksten litt... Legger ut en norsk gammel barnesang: Inn kom han Ola stiltrandes inn,satte glasøgon opp på nesen sin. Der var kaffe, te og øl og brennevin. God medisin hm hm. Tok snus fra dåsa hm hm.. På brura! SANN Jeg vet om en barnehage som fremførte denne på en foreldrekaffe, men DEN bruker ikke jeg! Det tør jeg ikke. For ordens skyld kan jeg nevne at jeg er førskolelærer he he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.