Gå til innhold

til informasjon ang listen

Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

Til min overraskelse så jeg at mange hadde kommentert på min tråd ang. barnevaktlisten, derfor vil jeg oppklare og berolige samt tilbakevise visse meninger noen fremsatte.

1) Jeg tar til meg tilbakemeldinger, noen ganger tar det tid for meg å forstå, jeg pleier da å skrive, dette forstår jeg ikke, eller, dette skal jeg tenke mer på i natt, eller takk for svar, jeg forstår.

jeg forstår som regel aldri momentant, jeg må forstå selv, men jeg trenger hjelp for å komme på rett tankevei av andre, dette får jeg ofte hjelp til her inne.

2) Barnevaktliten skrev jeg fordi noen skulle kommentere på dette. Jeg ville ikke oppskake noen, men ha konstruktive tilbakemeldinger på om jeg tenker riktig.

3) Jeg skal drøfte med min mann, samt psykiater om dette med meg som barnevakt også gi tilbakemelding til dere.

4) Jeg skal ta med barnevaktlisten slik at andre kan lese mine tanker rundt dette.

5) jeg hører alltid på min psykiaters råd.

6) I stresset jeg følte, ble mitt språk preget av stress, ord falt ut og jeg har vanligvis et godt språk.

7) Jeg er svært godtfrungerende til å ha asperger syndrom sier min psykiater og de på sykehuset. De sier at i dag får for mange diagnosen.

Jeg kommer med flere punkter, men nå må jeg gjøre noe.

Håper dette beroliget dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletida

Ikke at jeg har noe med det, men når jeg leser 100 nyeste, lurer litt på hva du har fått ut av dagen i dag? Har du glemt deg helt bort i dag?

Kanskje du skal ta en titt på listene dine nå? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg har noe med det, men når jeg leser 100 nyeste, lurer litt på hva du har fått ut av dagen i dag? Har du glemt deg helt bort i dag?

''Ikke at jeg har noe med det, men når jeg leser 100 nyeste, lurer litt på hva du har fått ut av dagen i dag? Har du glemt deg helt bort i dag?

Kanskje du skal ta en titt på listene dine nå? ;-)''

Denne kommentaren burde du holde deg for god til. Hadde du skrevet dette til noen av de faste brukerne her inne som er her nesten daglig og til alle døgnets tider og samtidig har full jobb, partner, barn med lekser og fitidsaktiviteter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ikke at jeg har noe med det, men når jeg leser 100 nyeste, lurer litt på hva du har fått ut av dagen i dag? Har du glemt deg helt bort i dag?

Denne kommentaren burde du holde deg for god til. Hadde du skrevet dette til noen av de faste brukerne her inne som er her nesten daglig og til alle døgnets tider og samtidig har full jobb, partner, barn med lekser og fitidsaktiviteter

Hmf, skulle rette opp manglende "r" i fritidsaktiviteter og kom borti feil knapp.. Altså, mange har travle dager med egne jobber, barn, hobbier, trening, sosialt liv osv, osv, men rekker likevel å skrive på DOL innimellom alle slagene.

Hvorfor mistenkeliggjør du Madelenemie for det samme? Og etter å ha lest gjennom "God morgen"-tråden hennes skjønner jeg godt at ho reagerte på å bli diskutert og vurdert, og ergo følte behov for en oppklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flåsete sagt

Hun kan da vel sitte her like mye som oss andre? Utrolig unødvendig kommentar av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

ja jeg har ingen liste i dag, begynner ikke før mandag :)

Men uansett så er det dette som skjer hvis jeg ikke har lister/timeplaner osv..

Men mitt barn er sykt så jeg er rastløs og kan ikke gjøre noe annet enn å gå rundt å gjøre små ting. hente mat, hente medisiner, lese, snakke, finne ting for han, osv..

Inni mellom skriver jeg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Hei!

ja jeg har ingen liste i dag, begynner ikke før mandag :)

Men uansett så er det dette som skjer hvis jeg ikke har lister/timeplaner osv..

Men mitt barn er sykt så jeg er rastløs og kan ikke gjøre noe annet enn å gå rundt å gjøre små ting. hente mat, hente medisiner, lese, snakke, finne ting for han, osv..

Inni mellom skriver jeg her.

Jeg glemmer fort tiden selv når jeg er på dol :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Madelenemie tolket dette på den måten det var ment å tolkes. Altså litt fleiptete og ikke alvorlig i det hele tatt. Det gjorde ikke du.Tror jeg " kjenner" Madelenemie ganske godt etterhvert og vet at hun ikke blir såret over en slik kommetar.

Jeg vil aldri finne på å såre henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Hmf, skulle rette opp manglende "r" i fritidsaktiviteter og kom borti feil knapp.. Altså, mange har travle dager med egne jobber, barn, hobbier, trening, sosialt liv osv, osv, men rekker likevel å skrive på DOL innimellom alle slagene.

Hvorfor mistenkeliggjør du Madelenemie for det samme? Og etter å ha lest gjennom "God morgen"-tråden hennes skjønner jeg godt at ho reagerte på å bli diskutert og vurdert, og ergo følte behov for en oppklaring.

''Hvorfor mistenkeliggjør du Madelenemie for det samme? Og etter å ha lest gjennom "God morgen"-tråden hennes skjønner jeg godt at ho reagerte på å bli diskutert og vurdert, og ergo følte behov for en oppklaring''

Skriver du dette til meg?

Jeg skjønner også at hun reagerte på den tråden. Tror ikke du har fulgt helt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Hun kan da vel sitte her like mye som oss andre? Utrolig unødvendig kommentar av deg.

Les svar til Augustia. Madelenemie forsto hvordan det skulle tolkes og la merke til smiletegnet. Det gjorde ikke du og Augustia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flåsete sagt

Les svar til Augustia. Madelenemie forsto hvordan det skulle tolkes og la merke til smiletegnet. Det gjorde ikke du og Augustia.

Jeg er i min fulle rett til å mene det jeg vil og jeg synes det var unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Jeg er i min fulle rett til å mene det jeg vil og jeg synes det var unødvendig.

Ja, det er du i din fulle rett til. Jeg håper bare du ikke forvirret Madelenemie med kommentaren din og gjorde henne usikker. Jeg tror hun forsto bedre enn deg, men hun kunne lett bli usikker når hun leste din kommetar, så derfor synes jeg den var litt dum.

For meg betyr det lite hvordan du tolket den, men det betyr mye for meg hvordan Madelenmie tolket den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flåsete sagt

Ja, det er du i din fulle rett til. Jeg håper bare du ikke forvirret Madelenemie med kommentaren din og gjorde henne usikker. Jeg tror hun forsto bedre enn deg, men hun kunne lett bli usikker når hun leste din kommetar, så derfor synes jeg den var litt dum.

For meg betyr det lite hvordan du tolket den, men det betyr mye for meg hvordan Madelenmie tolket den.

Det spiller da ingen rolle hvem som ble forvirret og ikke? Jeg sier bare jeg synes den var unødvendig og flåsete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Det spiller da ingen rolle hvem som ble forvirret og ikke? Jeg sier bare jeg synes den var unødvendig og flåsete.

''Det spiller da ingen rolle hvem som ble forvirret og ikke?''

Vel, jeg synes det er dumt hvis Madelenmie ble forvirret, men nok om det. Det er ikke mer å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes det er dumt hvis Madelenmie ble forvirret, men nok om det. Det er ikke mer å diskutere.

I en annen tråd med Madelenemie, var det mange stikk og "på kanten" kommentarer.

Når du skriver (uansett hvordan du mener det) kommentarer som mange vil tolke som "stikk" (som at du mener hun burde passe ungene i stedet for å sitte på DOL), vil det lett føre til at flere kan skrive slikt (og mene det).

Situasjonen tatt i betraktning ville jeg si at det nok er greiere uten slike kommentarer, uansett hvem som forstår og misforstår dem.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flåsete sagt

Jeg skrev til deg og ikke henne. Som sagt, jeg synes slike kommentarer er unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

I en annen tråd med Madelenemie, var det mange stikk og "på kanten" kommentarer.

Når du skriver (uansett hvordan du mener det) kommentarer som mange vil tolke som "stikk" (som at du mener hun burde passe ungene i stedet for å sitte på DOL), vil det lett føre til at flere kan skrive slikt (og mene det).

Situasjonen tatt i betraktning ville jeg si at det nok er greiere uten slike kommentarer, uansett hvem som forstår og misforstår dem.

Med vennlig hilsen

''Situasjonen tatt i betraktning ville jeg si at det nok er greiere uten slike kommentarer, uansett hvem som forstår og misforstår dem''

Slike kommentarer? Jeg har ikke vært delaktig i dem.

Jeg forholder meg til Madelenemie, slik jeg kjenner henne og _hun_ tolket dem slik den var ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Jeg skrev til deg og ikke henne. Som sagt, jeg synes slike kommentarer er unødvendig.

Det spiller ingen rolle hva du synes om det, så lenge ikke Madelenemie misforst meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Situasjonen tatt i betraktning ville jeg si at det nok er greiere uten slike kommentarer, uansett hvem som forstår og misforstår dem''

Slike kommentarer? Jeg har ikke vært delaktig i dem.

Jeg forholder meg til Madelenemie, slik jeg kjenner henne og _hun_ tolket dem slik den var ment.

Joda, men andre skrev. Og når andre begripeligvis tolker det du skriver som "stikk", så er det desto større sjanse for at de også vil skrive stikk.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...