Gå til innhold

til informasjon ang listen

Madelenemie

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Joda, men andre skrev. Og når andre begripeligvis tolker det du skriver som "stikk", så er det desto større sjanse for at de også vil skrive stikk.

Med vennlig hilsen

Jeg orker ingen lang diskusjon med deg om dette også. Jeg brukte smilefjes, det var i en fleipete "tone" som meget mulig ville kommet bedre frem om du hadde hørt tonefallet jeg ville brukt om jeg snakket muntlig.

Jeg sitter da ganske mye på dol selv asså. Madelenemie har skrevet at hun har lett for å glemme seg og kan bli sittende, så min kommentar var bare et forsøk på og si at hun nå ikke måtte glemme å ta en titt på listen. Jeg synes nemlig hun skal fortsette med listene sine. Jeg har ikke vært av dem som har kritisert listene hennes. Bare sagt at enkelte av dem ikke bør henges opp, men det har hun skjønt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madelenemie tolket dette på den måten det var ment å tolkes. Altså litt fleiptete og ikke alvorlig i det hele tatt. Det gjorde ikke du.Tror jeg " kjenner" Madelenemie ganske godt etterhvert og vet at hun ikke blir såret over en slik kommetar.

Jeg vil aldri finne på å såre henne.

''Madelenemie tolket dette på den måten det var ment å tolkes. Altså litt fleiptete og ikke alvorlig i det hele tatt. Det gjorde ikke du.Tror jeg " kjenner" Madelenemie ganske godt etterhvert og vet at hun ikke blir såret over en slik kommetar.''

Det ser jeg nå, og det er jeg oppriktig glad for!

''Jeg vil aldri finne på å såre henne''

Det er jeg overbevist om at du ikke vil, beklager om jeg ga deg inntrykk av det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvorfor mistenkeliggjør du Madelenemie for det samme? Og etter å ha lest gjennom "God morgen"-tråden hennes skjønner jeg godt at ho reagerte på å bli diskutert og vurdert, og ergo følte behov for en oppklaring''

Skriver du dette til meg?

Jeg skjønner også at hun reagerte på den tråden. Tror ikke du har fulgt helt med.

''Skriver du dette til meg?

Jeg skjønner også at hun reagerte på den tråden. Tror ikke du har fulgt helt med.''

Ja, jeg skreiv det til deg. Hadde nettopp lest gjennom "God morgen"-tråden og følte meg foruretta på M's vegne over hvordan noen diskuterte henne og hennes reaksjonsmønstre "bak hennes rygg".

Så gikk jeg tydeligvis i samme "fella": Jeg tolka svaret etter hvordan jeg ville reagert - mens M er fullt kapabel til å svare for seg sjøl og ikke minst takle slike utsagn på en fortreffelig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner også at hun reagerte på den tråden. Tror ikke du har fulgt helt med.''

Ja, jeg skreiv det til deg. Hadde nettopp lest gjennom "God morgen"-tråden og følte meg foruretta på M's vegne over hvordan noen diskuterte henne og hennes reaksjonsmønstre "bak hennes rygg".

Så gikk jeg tydeligvis i samme "fella": Jeg tolka svaret etter hvordan jeg ville reagert - mens M er fullt kapabel til å svare for seg sjøl og ikke minst takle slike utsagn på en fortreffelig måte.

Hei!

Jeg er glad for reaksjonene deres.

Selv om jeg ikke oppdager visse ting, så er jo det litt mitt problem.

dessuten er det hyggelig at dere bryr dere, ja for jeg kan jo bli såret hvis jeg oppfatter at noe er sårende ment, da er det jo fint at noen andre reagerer så føler man det som at man har venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Ok, men jeg tror ikke du har sett at jeg har skrevet noe negativt til henne i den tråden. Ikke i andre tråder heller .

Du er unnskyldt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Glemte: jeg lærer faktisk noe av det også, reaksjonene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

tilgitt, mente jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

hei!

Glemte: jeg lærer faktisk noe av det også, reaksjonene deres.

Men jeg mente ikke noe stygt med kommetaren min. Det virket som du forsto det og det håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men jeg tror ikke du har sett at jeg har skrevet noe negativt til henne i den tråden. Ikke i andre tråder heller .

Hei!

Du har aldri gjort det :)

Syns du er hyggelig, jeg har humor, men mest må jeg få ting forklart. Min mann sier at alle må rope "Humor humor, nå kommer humor" for at jeg skal le :)

vel det er både litt overdrevet og sant :)

I vertfall skjønte jeg at du bare var hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg mente ikke noe stygt med kommetaren min. Det virket som du forsto det og det håper jeg.

Hei!

ja jeg forstod det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Hei!

Du har aldri gjort det :)

Syns du er hyggelig, jeg har humor, men mest må jeg få ting forklart. Min mann sier at alle må rope "Humor humor, nå kommer humor" for at jeg skal le :)

vel det er både litt overdrevet og sant :)

I vertfall skjønte jeg at du bare var hyggelig :)

Det er bra og jeg har merket at du har humor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er glad for reaksjonene deres.

Selv om jeg ikke oppdager visse ting, så er jo det litt mitt problem.

dessuten er det hyggelig at dere bryr dere, ja for jeg kan jo bli såret hvis jeg oppfatter at noe er sårende ment, da er det jo fint at noen andre reagerer så føler man det som at man har venner.

''Selv om jeg ikke oppdager visse ting, så er jo det litt mitt problem.''

Det er sant, og det gjelder garantert 99% av oss. Min reaksjon er jo et godt eksempel ;)

''dessuten er det hyggelig at dere bryr dere, ja for jeg kan jo bli såret hvis jeg oppfatter at noe er sårende ment, da er det jo fint at noen andre reagerer så føler man det som at man har venner.''

Ja, jeg bryr meg. Har selvfølgelig ikke lest alt du har skrevet, men har lært mye av deg og har stor respekt for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Ok, men jeg tror ikke du har sett at jeg har skrevet noe negativt til henne i den tråden. Ikke i andre tråder heller .''

Det har du fullstendig rett i, det har jeg ikke!

Min opprinnelige kommentar var heller ikke meint som et personangrep, det var kun en kommentar til noe jeg følte var urettmessig der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ja, jeg skreiv det til deg. Hadde nettopp lest gjennom "God morgen"-tråden og følte meg foruretta på M's vegne over hvordan noen diskuterte henne og hennes reaksjonsmønstre "bak hennes rygg".

Så gikk jeg tydeligvis i samme "fella": Jeg tolka svaret etter hvordan jeg ville reagert - mens M er fullt kapabel til å svare for seg sjøl og ikke minst takle slike utsagn på en fortreffelig måte.''

Det er ikke lett å holde "sin sti helt ren" i disse trådene. Det kommer inn så mange innspill, hvorav noen etter min oppfatning har noen undertoner jeg reagerer på. Det har vært sagt mye bra i disse trådene, men jeg synes også det er en viss bruk av hammer og øks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg har noe med det, men når jeg leser 100 nyeste, lurer litt på hva du har fått ut av dagen i dag? Har du glemt deg helt bort i dag?

Kanskje du skal ta en titt på listene dine nå? ;-)

''Kanskje du skal ta en titt på listene dine nå? ;-)''

Jeg tror jammen jeg skal ta en titt på mine imaginære lister nå ;-) Tiden går fort på dol - og det er ikke helt fritt for at dol bidrar til å fremme tendenser til prokrastinering...

Jeg oppfattet tonen i kommentaren din til M slik den tydeligvis var ment :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Kanskje du skal ta en titt på listene dine nå? ;-)''

Jeg tror jammen jeg skal ta en titt på mine imaginære lister nå ;-) Tiden går fort på dol - og det er ikke helt fritt for at dol bidrar til å fremme tendenser til prokrastinering...

Jeg oppfattet tonen i kommentaren din til M slik den tydeligvis var ment :-)

Det var godt at noen gjorde det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...