Gå til innhold

Double

Madelenemie

Anbefalte innlegg

Jeg skriver ikke at jeg kjenner deg fordi du har asperger, men fordi jeg kjenner deg fra fra før, utenom dol.

Hvis det er slik at du kjenner Madeleinemie fra RL, synes jeg det er kjipt av deg å ikke si det til henne hvis du kjenner henne fra når hun åpenbart lurer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

16

• PieLill

5

• frosken

4

• mariaflyfly

3

Jeg skriver ikke at jeg kjenner deg fordi du har asperger, men fordi jeg kjenner deg fra fra før, utenom dol.

''Jeg skriver ikke at jeg kjenner deg fordi du har asperger, men fordi jeg kjenner deg fra fra før, utenom dol.

''

Slikt er utrolig kjipt å legge frem om du ikke har tenkt å gi deg til kjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

det skjønte jeg og det er det jeg vil ha svar på fra hvor?

Siden du skrev at jeg ikke er godtfungerende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er slik at du kjenner Madeleinemie fra RL, synes jeg det er kjipt av deg å ikke si det til henne hvis du kjenner henne fra når hun åpenbart lurer på det.

Pronomen og konjunksjoner er norskpensum i aller siste semester, eller hva? ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pronomen og konjunksjoner er norskpensum i aller siste semester, eller hva? ;-))

Jøss, hva i all verden var det jeg holdt på med der...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

det skjønte jeg og det er det jeg vil ha svar på fra hvor?

Siden du skrev at jeg ikke er godtfungerende?

Jeg har mine tvil om Double's gode intensjoner her, og jeg tror ikke vedkommende har tenkt å avsløre hvem h*n er. Jeg synes du bare skal ignorere vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mine tvil om Double's gode intensjoner her, og jeg tror ikke vedkommende har tenkt å avsløre hvem h*n er. Jeg synes du bare skal ignorere vedkommende.

Hei!

Takk skal du ha :)

En god asperger venn avslørte hvem var her om dagen for kjente meg igjen, det er redelig og ærlig gjort :)

Derfor var vi ute sammen og det var hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte:

Det spiller ikke egentlig så stor rolle, for når jeg tenker meg om tror jeg bare at jeg kjenner hyggelige mennesker og den double er ikke hyggelig, så da er det avsluttet :)

Takk for hjelpen til å huske det.

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transformering av "hvor" til "hvis" uten å endre på resten av setningen?

Jeg oppdaga å ha skrevet et ord feil midt inni der og gikk inn for å endre på det uten å ha skrevet ferdig setninga først. Det var visst der noe glapp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fant ut at vedkommende har 3 barn der av 2 gutter med asperger syndrom, og selv har asperger syndrom, jeg kjenner ingen som er slik. Jeg er lettet. :)

Måtte bare få det helt bort og ut og forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte:

Det spiller ikke egentlig så stor rolle, for når jeg tenker meg om tror jeg bare at jeg kjenner hyggelige mennesker og den double er ikke hyggelig, så da er det avsluttet :)

Takk for hjelpen til å huske det.

ha en fin dag

double har vært her i mange år, og jeg for min del har i alle fall et veldig godt inntrykk av henne. Hun kan være veldig direkte, og det er det enkelte som sterver med å takle, men jeg vil ikke være med på at hun ikke er hyggelig. Jeg liker double.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg skriver ikke at jeg kjenner deg fordi du har asperger, men fordi jeg kjenner deg fra fra før, utenom dol.

''

Slikt er utrolig kjipt å legge frem om du ikke har tenkt å gi deg til kjenne.

Hei!

Håper du så det jeg skrev at det er okey for jeg oppdaget da jeg søkte litt av hun har tre barn og 2 gutter med asperger, samt et skoleskifte, jeg kjenner ingen slik person.

Og jeg vet selv at jeg er ganske godt fungerende i forhold til andre med asperger syndrom, det var det også den andre personen som minnet meg om i går, ikke bare sånn uten videre, men fordi jeg spurte konkret hva er det mennesker SER på meg, da svarte min asperger venn, ingenting kan sees, men av og til kan "noe" merkes, men uten at vedkommende viste at jeg har asperger syndrom ville dette ikke vært så opplagt.

det er muligens den øyekontakten som for meg er vrien :)

Jeg syns akkurat som deg at det er kjipt å skrive slike ting, det får en jo til å tenke/gruble og jeg trenger ikke mer å gruble på.

Nå skal jeg roe meg ned med å skrive på en oppgave :)

Jeg syns imidlertid din tilbakemelding var fin for da følte jeg meg ikke så alene med den følelese inni meg som ikke kjentes god, da passet ordet kjipt, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Håper du så det jeg skrev at det er okey for jeg oppdaget da jeg søkte litt av hun har tre barn og 2 gutter med asperger, samt et skoleskifte, jeg kjenner ingen slik person.

Og jeg vet selv at jeg er ganske godt fungerende i forhold til andre med asperger syndrom, det var det også den andre personen som minnet meg om i går, ikke bare sånn uten videre, men fordi jeg spurte konkret hva er det mennesker SER på meg, da svarte min asperger venn, ingenting kan sees, men av og til kan "noe" merkes, men uten at vedkommende viste at jeg har asperger syndrom ville dette ikke vært så opplagt.

det er muligens den øyekontakten som for meg er vrien :)

Jeg syns akkurat som deg at det er kjipt å skrive slike ting, det får en jo til å tenke/gruble og jeg trenger ikke mer å gruble på.

Nå skal jeg roe meg ned med å skrive på en oppgave :)

Jeg syns imidlertid din tilbakemelding var fin for da følte jeg meg ikke så alene med den følelese inni meg som ikke kjentes god, da passet ordet kjipt, :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

double har vært her i mange år, og jeg for min del har i alle fall et veldig godt inntrykk av henne. Hun kan være veldig direkte, og det er det enkelte som sterver med å takle, men jeg vil ikke være med på at hun ikke er hyggelig. Jeg liker double.

Hei!

men for meg som opplever at hun sier hun kjenner meg fra RL og ikke vil gi seg til kjenne så er det kjipt. (ordet til Elextra)

For dere andre som ikke har opplevd dette oppleves det jo ikke slik, da hun sikkert har postet mange gode innlegg.

Jeg skjønner på hennes direktehet at hun sikkert selv kan ha asperger syndrom som hun skriver, men jeg kjenner ingen som har tre barn der av to sønner, samt et skoleskifte, hun forveksler meg nok med en annen og det er ikke så bra å skrive at

1) hun kjenner meg

2) jeg ikke er godtfungerende

Det var bare min opplevelse ikke ment å kjennes slik for deg og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Hei!

:) men du burde kjent meg :)

Om du finner ut hvem jeg er så er det greit jeg har ikke noe å skjule :)

men jeg håper du hilser på meg hvis du går forbi :)

Siden vi bor i samme bydel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

men for meg som opplever at hun sier hun kjenner meg fra RL og ikke vil gi seg til kjenne så er det kjipt. (ordet til Elextra)

For dere andre som ikke har opplevd dette oppleves det jo ikke slik, da hun sikkert har postet mange gode innlegg.

Jeg skjønner på hennes direktehet at hun sikkert selv kan ha asperger syndrom som hun skriver, men jeg kjenner ingen som har tre barn der av to sønner, samt et skoleskifte, hun forveksler meg nok med en annen og det er ikke så bra å skrive at

1) hun kjenner meg

2) jeg ikke er godtfungerende

Det var bare min opplevelse ikke ment å kjennes slik for deg og andre.

Det er mulig hun forveksler deg med en annen, men dere må huske på at hennes direktehet også kanskje skyldes asperger. Jeg husker alle unnskyldte deg ganske kraftig da du skrev et ganske usmaklig innlegg om et barn du ikke likte. Da var det viktig å tenke på diagnosen din, het det. Nå synes jeg dere kan vise lignende forståelse for doubles utbrudd.

Du hadde sluppet slikt som dette hvis du var litt mer varsom med å legge ut privat informasjon her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

:) men du burde kjent meg :)

Om du finner ut hvem jeg er så er det greit jeg har ikke noe å skjule :)

men jeg håper du hilser på meg hvis du går forbi :)

Siden vi bor i samme bydel:)

Jeg kjenner deg ikke, så vidt jeg vet, men skal hilse om jeg ser deg :-)

(men foretrekker generelt å være anonym - også mhp bosted etc.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig hun forveksler deg med en annen, men dere må huske på at hennes direktehet også kanskje skyldes asperger. Jeg husker alle unnskyldte deg ganske kraftig da du skrev et ganske usmaklig innlegg om et barn du ikke likte. Da var det viktig å tenke på diagnosen din, het det. Nå synes jeg dere kan vise lignende forståelse for doubles utbrudd.

Du hadde sluppet slikt som dette hvis du var litt mer varsom med å legge ut privat informasjon her.

''Nå synes jeg dere kan vise lignende forståelse for doubles utbrudd.''

Akkurat det tenkte jeg også på...

Ellers - ang. hvorvidt hun kjenner M. - det kan jo hende at double har kamuflert seg litt - det er ikke alltid jeg skriver helt nøyaktig alder og kjønn på mine barn, for eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja takk det skal jeg huske på.

Viste ikke at jeg hadde lagt ut privat informasjon, den er nå fjernet og jeg er blitt mer bevisst på at jeg ikke må skrive alt.

Takk i vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...