Madelenemie Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Jeg kjenner deg ikke, så vidt jeg vet, men skal hilse om jeg ser deg :-) (men foretrekker generelt å være anonym - også mhp bosted etc.) Hei! Det er greit, men siden jeg aldri tenker eller har interesse av å finne ut noe om noen, så vil jeg aldri finne ut hvem du er, men sikkert kunne du funnet ut hvem jeg er, men jeg også, liker å være for meg selv, vil helst ikke hilse og orker ikke med så mange ord inn i ørene i vertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei! men for meg som opplever at hun sier hun kjenner meg fra RL og ikke vil gi seg til kjenne så er det kjipt. (ordet til Elextra) For dere andre som ikke har opplevd dette oppleves det jo ikke slik, da hun sikkert har postet mange gode innlegg. Jeg skjønner på hennes direktehet at hun sikkert selv kan ha asperger syndrom som hun skriver, men jeg kjenner ingen som har tre barn der av to sønner, samt et skoleskifte, hun forveksler meg nok med en annen og det er ikke så bra å skrive at 1) hun kjenner meg 2) jeg ikke er godtfungerende Det var bare min opplevelse ikke ment å kjennes slik for deg og andre. ''men for meg som opplever at hun sier hun kjenner meg fra RL og ikke vil gi seg til kjenne så er det kjipt. '' Jeg tror de aller, aller fleste på dol ville følt at det var kjipt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er mulig hun forveksler deg med en annen, men dere må huske på at hennes direktehet også kanskje skyldes asperger. Jeg husker alle unnskyldte deg ganske kraftig da du skrev et ganske usmaklig innlegg om et barn du ikke likte. Da var det viktig å tenke på diagnosen din, het det. Nå synes jeg dere kan vise lignende forståelse for doubles utbrudd. Du hadde sluppet slikt som dette hvis du var litt mer varsom med å legge ut privat informasjon her. ''Nå synes jeg dere kan vise lignende forståelse for doubles utbrudd.'' Viktig poeng. Graden av forståelse og medfølelse varierer etter hvem det er som poster - slik er det ofte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg oppdaga å ha skrevet et ord feil midt inni der og gikk inn for å endre på det uten å ha skrevet ferdig setninga først. Det var visst der noe glapp Velkjent problemstilling :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 ''men for meg som opplever at hun sier hun kjenner meg fra RL og ikke vil gi seg til kjenne så er det kjipt. '' Jeg tror de aller, aller fleste på dol ville følt at det var kjipt! Hei! Tusen takk for at du skriver det. Da er jeg ikke alene om følelsen, det er fint å vite, For jeg lurer jo på så mye rart om mennesker, og tror nok ofte at jeg er mer annerledes enn jeg er (min psykiaters ord) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er mulig hun forveksler deg med en annen, men dere må huske på at hennes direktehet også kanskje skyldes asperger. Jeg husker alle unnskyldte deg ganske kraftig da du skrev et ganske usmaklig innlegg om et barn du ikke likte. Da var det viktig å tenke på diagnosen din, het det. Nå synes jeg dere kan vise lignende forståelse for doubles utbrudd. Du hadde sluppet slikt som dette hvis du var litt mer varsom med å legge ut privat informasjon her. Jeg oppfattet overhodet ikke doubles innspill i den tråden hvor dette startet som ondsinnet. Hun kommenterte bare konkret på noe jeg sa, og jeg mener også at det må gå an å vise romslighet i forhold til mer enn en person her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei! men for meg som opplever at hun sier hun kjenner meg fra RL og ikke vil gi seg til kjenne så er det kjipt. (ordet til Elextra) For dere andre som ikke har opplevd dette oppleves det jo ikke slik, da hun sikkert har postet mange gode innlegg. Jeg skjønner på hennes direktehet at hun sikkert selv kan ha asperger syndrom som hun skriver, men jeg kjenner ingen som har tre barn der av to sønner, samt et skoleskifte, hun forveksler meg nok med en annen og det er ikke så bra å skrive at 1) hun kjenner meg 2) jeg ikke er godtfungerende Det var bare min opplevelse ikke ment å kjennes slik for deg og andre. Jeg synes du har laget mye styr ut av en liten bagatell. Doubles opprinnelige kommentar oppfattet jeg overhodet ikke som vondt ment. Synes også at det er rart at du velger å skrive så mye negativt om andre aspergere. På den måten er du med å stimatisere hele gruppen av mennesker med asperger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Jeg synes du har laget mye styr ut av en liten bagatell. Doubles opprinnelige kommentar oppfattet jeg overhodet ikke som vondt ment. Synes også at det er rart at du velger å skrive så mye negativt om andre aspergere. På den måten er du med å stimatisere hele gruppen av mennesker med asperger. Hei! beklager i så fall det. Jeg har lett for å henge meg opp i ting. Men jeg liker fortsatt ikke å bli definert uten å ha sjanse til å ta til motmæle, når denne personen oppgir å kjenne meg noe som ikke er tilfelle, sikkert ved en feil så trengte jeg tid på å komme over det eller finne ut hvordan takle det. Det er greit andre har sagt hvordan jeg skal forholde meg til det Men ikke minst har noen sagt de heller ikke ville likt det, så da er alt i orden.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg forstår godt du blir irritert over dette. Det er både meningsløst, nedlatende, frekt, feil og innsiktsløst. Om det er til noen trøst, sier slike utsagn langt mer om avsenderen enn om deg. Håper du klarer å riste det av deg rimelig kjapt. Ha en fin dag! mvh ''Jeg forstår godt du blir irritert over dette. Det er både meningsløst, nedlatende, frekt, feil og innsiktsløst. Om det er til noen trøst, sier slike utsagn langt mer om avsenderen enn om deg. Håper du klarer å riste det av deg rimelig kjapt. '' Har du lest kommentaren som har utløst denne tråden? Det var et svar til meg i en tråd som Madelenemie hadde startet, og jeg oppfattet det alt annet enn ondsinnet osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.