Gå til innhold

Litt frustrert nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig tok jeg mot til meg og bestillte time hos legen for få litt hjelp igjen. Jeg har utsatt det en stund fordi jeg helst ikke ville dit, men etter råd fra NHD og dere andre her inne har jeg nå innsett selv at jeg må gå. Eneste som nå er synd er at jeg ikke fikk time før i slutten av september, noe jeg syns var litt lenge til. Er det vanelig med så lang ventetid? Bestillte via sms tjeneste, da jeg ikke liker å snakke i telefon med fremmede. Kan det ha ført til lengre ventetid for å få time, hva tror dere? Desverre har jeg latt det gå litt tid for å se om ting ble bedre av seg selv, noe det ikke har blitt og derfor så virker det så utrolig lenge til slutten av september. Beklager all sytingen fra meg i kveld, men måtte få ut litt frustrasjon...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Veldig forskjellig hvor mange ventetid det er. Varerer fra fastlege til fastlege.

Skrevet

Veldig forskjellig hvor mange ventetid det er. Varerer fra fastlege til fastlege.

Forstår det, men akkurat nå virker det som om det er en hel evighet til... =(

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Forstår det, men akkurat nå virker det som om det er en hel evighet til... =(

Ja... har ikke fått med meg hvorfor jeg, men... det er jo en mulighet å få akutt time, da, men da må du jo forklare endel til de andre ansatte der, vil jeg tippe.

Skrevet

Ja... har ikke fått med meg hvorfor jeg, men... det er jo en mulighet å få akutt time, da, men da må du jo forklare endel til de andre ansatte der, vil jeg tippe.

Det er ikke aktuellt for min del, nei jeg får vel bare vente.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er ikke aktuellt for min del, nei jeg får vel bare vente.

Det er ikke uvanlig det, altså... vanlig praksis det, er ikke "å mase"... men det kan jo være en utfordring for mange.

Skrevet

Jeg kan jo bare uttale meg angående min egen fastlege: jeg vet at de ønsker at flest mulig bestiller timen på nettet / med sms. Det har ikke noe å si i forhold til når en får time.

Hos min lege får jeg time i løpet av maks. en ukes tid. Legen din må ha veldig mange pasienter, siden ventetiden er så lang. Veldig lang, etter min mening. Men slik er det sikkert for alle pasientene hans/hennes... Skjønner godt at det er frustrerende å måtte vente så lenge!

Skrevet

Jeg kan jo bare uttale meg angående min egen fastlege: jeg vet at de ønsker at flest mulig bestiller timen på nettet / med sms. Det har ikke noe å si i forhold til når en får time.

Hos min lege får jeg time i løpet av maks. en ukes tid. Legen din må ha veldig mange pasienter, siden ventetiden er så lang. Veldig lang, etter min mening. Men slik er det sikkert for alle pasientene hans/hennes... Skjønner godt at det er frustrerende å måtte vente så lenge!

Tusen takk for svar. Det føles litt bedre nå som jeg har fått ut litt av fortvilelsen min ved å skrive her inne. Mulig jeg overreagerte i går, ble bare så skuffet over at det skulle ta så lang tid. Følte på en måte at jeg ble "nedprioritert" i forhold til andre pasienter. Jeg skulle også ønske meg en fastlege hvor jeg kunne få komme til time innen en ukes tid, det høres veldig bra ut!

Skrevet

Tusen takk for svar. Det føles litt bedre nå som jeg har fått ut litt av fortvilelsen min ved å skrive her inne. Mulig jeg overreagerte i går, ble bare så skuffet over at det skulle ta så lang tid. Følte på en måte at jeg ble "nedprioritert" i forhold til andre pasienter. Jeg skulle også ønske meg en fastlege hvor jeg kunne få komme til time innen en ukes tid, det høres veldig bra ut!

''Mulig jeg overreagerte i går, ble bare så skuffet over at det skulle ta så lang tid.'' Jeg ville reagert akkurat på samme måten :) Ikke noe greit at en må vente så lenge!

Skrevet

''Mulig jeg overreagerte i går, ble bare så skuffet over at det skulle ta så lang tid.'' Jeg ville reagert akkurat på samme måten :) Ikke noe greit at en må vente så lenge!

Takk =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...