Gå til innhold

Føler jeg skal få hjerteinfarkt

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det "klør" liksom der hjertet er... jeg føler at jeg skal få infarkt.

Det er vel ikke sannsynlig, men!

Har sånn angst!

Skjønner ikke helt hva dette skulle komme av, bortsett fra at jeg har vært oppe i hele natt.

Skrevet

Har du lest Aftenposten i dag? Det kommer vel av det?

Skrevet

Hva mener du med det?

Skrevet

Hva mener du med det?

Bare at i dag var det en artikkel om hjerteinfark der, med en del fakta om symptomer og slikt. Når man leser det er det kanskje lett å begynne å tenke på det og kjenne ekstra etter og bli bekymret, selv om man ikke har grunn til det.

Skrevet

Bare at i dag var det en artikkel om hjerteinfark der, med en del fakta om symptomer og slikt. Når man leser det er det kanskje lett å begynne å tenke på det og kjenne ekstra etter og bli bekymret, selv om man ikke har grunn til det.

Ok.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Har ikke det - hva stod det der?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det finnes noen få områder hvor en skal lytte til følelser. Eksempel: Kjærlighetslivet.

Følelsenes evne til å predikere hjerteinfarkt er svært liten og sannsyligvis på nivå med kaffegruten.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det finnes noen få områder hvor en skal lytte til følelser. Eksempel: Kjærlighetslivet.

Følelsenes evne til å predikere hjerteinfarkt er svært liten og sannsyligvis på nivå med kaffegruten.

Vel, jeg lytter vel hele tiden til følelsene...

Noen som ruser bilen utenfor. Det betyr jo at de syns jeg er avskyelig. :-)

Skrevet

Nei, det betyr at de syns de har en bra bil og innbiller seg at andre syns lyden er kul. De vet ikke hvor irriterende lyden er, stakkars.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nei, det betyr at de syns de har en bra bil og innbiller seg at andre syns lyden er kul. De vet ikke hvor irriterende lyden er, stakkars.

Syns du jeg er irriterende? Ja, jeg er vel det. En stakkars faen er jeg også.

Skrevet

Syns du jeg er irriterende? Ja, jeg er vel det. En stakkars faen er jeg også.

Nei, da misforsto du. Jeg syns rusing av biler er irriterende, særlig nå når jeg vil sove.

Gjest valg 2011
Skrevet

Jeg har lært at man aldri skal tro helt på den første tanken man tenker om en ting. Lær deg å snu tankene dine så fort som du greier. Hvilke andre grunner kan det være til at bilen ruser, tror du? Kanskje er det en vakker dame der ute som gjør dette for å tøffe seg for deg ? :)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nei, da misforsto du. Jeg syns rusing av biler er irriterende, særlig nå når jeg vil sove.

Det verste er de motorsyklene... bråker noe sinnsykt.

Skrevet

Det verste er de motorsyklene... bråker noe sinnsykt.

Tunge lastebiler er nesten enda verre, fordi den lyden kan ikke stenges ute med ørepropper. Poenget mitt var at de er ikke ute etter å irritere deg personlig. De fleste blir irritert av støy, men de som støyer skjønner det ikke selv. God natt! :)

Skrevet

Har ikke det - hva stod det der?

Det stod faktisk at 19 av 20 blir helt friske etter hjerteinfarkt, så det var forsåvidt en positiv artikkel. Men det var faktabokser om symptomer ol, tenkte bare at du sikkert hadde lest det og begynt å bekymre deg uten grunn. Jeg er av og til slik, hvis jeg leser om noe kjenner jeg ekstra godt etter om jeg har det selv. (men ved et hjerteinfarkt ville du blitt utrolig syk og ikke sittet her og skrevet :) )

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det stod faktisk at 19 av 20 blir helt friske etter hjerteinfarkt, så det var forsåvidt en positiv artikkel. Men det var faktabokser om symptomer ol, tenkte bare at du sikkert hadde lest det og begynt å bekymre deg uten grunn. Jeg er av og til slik, hvis jeg leser om noe kjenner jeg ekstra godt etter om jeg har det selv. (men ved et hjerteinfarkt ville du blitt utrolig syk og ikke sittet her og skrevet :) )

Nei, har slitt med denne hypokondrien lenge jeg... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...