Gå til innhold

sur lukt :P


libola

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med det ene brystet mitt, melken lukter rett og slett surt, kjenner ikke lukte på selve melka men på ammeinnlegget. prøver og skifte innlegg ofte men det hjelper lite. Kan også nevne at jeg har veldig mye melk i dette brystet, og lite i det andre. Prøver og få opp produksjon i det andre med pumping, og legger barnet alltid til det brystet først men uten noe nytte. hdde også håpet at det kunne få ned produksjonen i det "sure" brystet siden det aldri blir tømt. Men ingen ting går. Har du noen tips. Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ragnhild Alquist, Helsesøster

Kjære libola.Bakterier stortrives i ammeinnlegg. Vask og kok ammeinnleggene dine. Har du ullinnlegg, vask dem først i milo.Deretter legger du dem i rent kokende vann og koker i noen minutter. Melken blir ikke "sur" i brystene dine. De fleste kvinner har et bryst som produserer mere enn det andre. Fortsett slik du gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...