Gå til innhold

Å late som man er normal

Anbefalte innlegg

Skrevet

''For min datter og sønn er helt avslappet om de må prestere foran andre''

Akkurat det terper de ganske mye mer på i skolene nå til dags enn da vi (eller jeg) var barn. De unge nå er mye mer vant til slikt. Jeg snakker svært sjelden i forsamlinger - jeg hater det.

Hei!

ja det opplever jeg at det er mye trening på dette med foredrag og fremlegg av lekser og presentasjoner, tror nok det utgjør en vesentlig forskjell på skolen da vi gikk og skolen i dag.

:)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

29

• PieLill

5

• Katt-ja

4

• nitty-gritty

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er mye rart man møter, ja ;)

Selv er jeg nok litt herda og tar det meste med humor :))

''Selv er jeg nok litt herda og tar det meste med humor :))''

Glemmer ikke da vi her inne en gang diskuterte John English og sangen "Six ribbons", den var ukjent for deg og jeg tenkte meg overhodet ikke om og utbrøt:"Har du ikke hørt den!?" *rødmer* Heldigvis tok du det pent... :o)

Skrevet

''Selv er jeg nok litt herda og tar det meste med humor :))''

Glemmer ikke da vi her inne en gang diskuterte John English og sangen "Six ribbons", den var ukjent for deg og jeg tenkte meg overhodet ikke om og utbrøt:"Har du ikke hørt den!?" *rødmer* Heldigvis tok du det pent... :o)

Haha:) Sånt er jeg da vant til ;)

Jeg er så fornøyd med å være den jeg er (og døvheten er en del av meg), så jeg ville aldri bytta med noen :) Sikkert derfor jeg kan le og fleipe - og takle alle som "går rett i baret" ;)

Tenk så mye morsomt jeg opplever nettopp fordi jeg er døv. Det å være hørende fremstår for meg som litt "kjedelig" og "vanlig" :P

Barna mine er en del av begge verdener (så også jeg), og minsta grubler for tiden på hvordan hun kan greie å lage et døvt barn når hun blir voksen;) Hun har fått vite at det gjelder å få en mann med "arvelig belastet døvegen", så hun har allerede sett seg ut en passende kandidat der hele familien er døve :P Hun synes nemlig det er så kjedelig å være hørende, og mener bestemt det er mye morsommere å være døv :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...