Gå til innhold

Pusse opp bad billigst mulig!

Anbefalte innlegg

Gjest Uneolene
Skrevet

Jeg er student, men ser likevel at badet mitt som ikke har blitt gjort noe med siden 1972, må pusses opp. Dvs antagelig skiftes helt før alt kollapser...

Har egentlig ikke råd til dette og ser derfor for meg at dette må gjøres så enkelt som mulig. Badet har feks ikke fliser på gulv og vegger fra før, og jeg tror nok eg kommer til å droppe det nå også.

Ser likevel for meg at jeg må ha nytt gulv (membran?), vegger, toalett, servant, dusj (fliser i dusj). Baderomsmøbler. Det må nok også muligens kobles inn en rørlegger for å skifte/fikse gamle rør.

Har noen erfaringm med å pusse opp bad billigst mulig? Noen gode råd og tips?

Bor forøvrig i borettslag (blokk). Vil noen av disse utgiftene kunne bli dekket? Betaler tross alt 5000 kr i mnd i fellesgjeld..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...