Gå til innhold

Bindeez-perler

puttelulle

Anbefalte innlegg

Dattera fikk et Bindeez-sett til bursdagen sin, og hun elsket dem!! Så skulle jeg prøve å kjøpe flere på nettet, søker og får sjokk! Er det virkelig sant at disse perlene er så giftige?!? Advarslene jeg fant, var fra 2006-2008, og disse perlene hun fikk til bursdagen regner jeg med er kjøpt i butikk nå i høst/sommer.. Har dere der ute noen formening om hvorvidt det har skjedd noen endringer med perlene!? Enn så lenge er det perle-nekt her i huset, iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De trakk tilbake de giftige perlene og erstattet dem med et mer fornuftig produkt. Alt annet ville vært ulovlig.

Men det er ikke utenkelig at de mistet en del kunder på å ikke gjøre det riktig første gang.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...