puttelulle Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Dattera fikk et Bindeez-sett til bursdagen sin, og hun elsket dem!! Så skulle jeg prøve å kjøpe flere på nettet, søker og får sjokk! Er det virkelig sant at disse perlene er så giftige?!? Advarslene jeg fant, var fra 2006-2008, og disse perlene hun fikk til bursdagen regner jeg med er kjøpt i butikk nå i høst/sommer.. Har dere der ute noen formening om hvorvidt det har skjedd noen endringer med perlene!? Enn så lenge er det perle-nekt her i huset, iallefall.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 De trakk tilbake de giftige perlene og erstattet dem med et mer fornuftig produkt. Alt annet ville vært ulovlig. Men det er ikke utenkelig at de mistet en del kunder på å ikke gjøre det riktig første gang. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.