Gjest Bekymret! Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Hei! En person som står meg nær har i det siste kommet i noenslags transe hvor hun i senere tid ikke husker hva hun har gjort/sagt. Når hun går i disse transene virker hun neddopet, både på måten hun prater, går og ansiktsuttrykk. Hun snakker usammenhengende og kan plutselig gå fra å le til å gråte. Når hun først gikk i transe/fikk anfall trodde jeg og de rundt at hun missbrukte piller, men jeg kan nå med sikkerhet si at hun ikke missbruker noen form av piller eller annen rus. Hun har i alle år slitt med angst og stress, noe som kan være en mulig årsak? Jeg begynner å bli tømt for krefter av å gå å bekymre meg. Har du en tanke om hva dette kan være? 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Dette må hun ta opp med fastlegen med en gang. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Diabetes? Hvorfor skulle dette være diabetes? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Det kan jo være psykose, og hvis vedkommende ikke tar det opp med fastlegen selv, burde du gjøre det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Vanskelig å si hva dette er uten å ha observert det. Det kan ha svært mange ulike årsaker. Hun må søke fastlege og få dette utredet. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Diabetes? Ja, det kan stemme md lavt blodsukker (føling). Da skal denne personen ha noe søtt - fort. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Hvorfor skulle dette være diabetes? Man kan få en slik merkelig oppførsel når blodsukkeret blir for lavt og man får føling... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Man kan få en slik merkelig oppførsel når blodsukkeret blir for lavt og man får føling... Hm! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Hm! Har en venninne som oppførte seg slik (vi ble rett og slett engstelige for henne)... hun ble utredet og fikk diagnosen diabetes. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Har en venninne som oppførte seg slik (vi ble rett og slett engstelige for henne)... hun ble utredet og fikk diagnosen diabetes. Interessant! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.