Gå til innhold

Er det greit å ta sovemedisin av og til?

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker meg søvn søvn søvn
Skrevet

Da tenker jeg på 3 - 4 ganger pr mnd. Har hatt mye utfordringer som resulterer i dårlig søvn. Kan sove godt ett par netter på rad, og så er det dårlig en uke. Det oppleves slitsom og jeg kjenner jeg blir stresset og angstfull av for lite søvn. Bruker aldri sovemedisiner, men har nå fått ett brett på 30 av legen min. Jeg har ingen tanke om å bruke dette, men av og til bare hvis det røyner på og lurer på om det er skadelig.

Skrevet

Det er selvfølgelig helt greit. Sliter selv veldig med søvnen, og i går kveld tok jeg en pille, da har jeg ikke sove en full natt på over to uker, og var helt skutt. Passer alltid på å ta de dagene jeg har fri, og ikke skal på jobb dagen etter. Da kan jeg få 7 - 8 timers sammenhengende søvn, ( mot vanligvis 3 -4) og føler meg våken og opplagt, og føler meg mye mer energisk enn ellers. Bruker heller ikke fast, men ca fir-fem ganger pr mnd, når jeg føler behov for det.

Skrevet

det skader ingenting!

jeg har brukt mine nå i 11 år....er blitt avhengig :0( bruker kun 1 tablett hver kveld,men legen sier at det ikke skader heller!Bedre med søvn enn å være ett vrak:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...