Gå til innhold

Alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært edru i tre uker. hovedutfordringen min er ex mannen min som jeg har daglig kontakt med. Han er selv periodedranker. Han mobber meg for mitt edruskap, sier at han vil ha tilbake den gode gamle jenta si, spør meg om det er et hint til ham. Men han har også sagt at han synes det er sporty gjort. Han skjønner at jeg gjør det for min egen del tror jeg nå. Han er på gli.

Jeg har ikke gitt meg helt i kast med AA programmet. Er litt skeptisk og redd. Jeg er heldig. Jeg har psykologen min med meg. Han synes det er et klokt valg. Mitt alkoholforbruk har vært tema mange ganger. Jeg skal til psykiateren min neste uke. Lurer på hva han sier når jeg nevner det. Han har advart meg mange ganger og åpner alltid timen med å spørre hvordan det går med meg og alkoholen. Det var han jeg betrodde meg til først. Det var skremmende men også en lettelse.

Nå ser jeg frem til en edru helg. Jeg har kjøpt meg alkoholfritt øl. Det kan jeg med god samvittighet drikke.

Gjest Tøft med folk som setter krav til seg selv.
Skrevet

Så fantastisk godt gjort, for en vinst. Stå på videre og ha en strålende helg :)

Gjest Lovemetender
Skrevet

Farlig å drikke alkoholfritt øl når man er på vannvogna. Det var pga. det jeg begynte å drikke igjen. Fikk smaken før øl igjen. Hadde også vært edru i tre uker.

Skrevet

Du er tøff!

Jeg spør meg om det kan være så lurt med alkoholfritt øl i din situasjon. Selv synes jeg man fort kan savne vanlig øl når man drikker det, men det er kanskje bare fordi jeg ikke er så glad i alkoholfritt øl.

Stå på videre! :)

Skrevet

Gleder meg til eplemosten kommer, eller eplejuice eller hva det heter, fra norske epler. Den er så god!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...