Gå til innhold

quetiapin

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

24

• Katt-ja

5

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

• Frøkenbekymra

1

Skrevet

Betennelse hvor?

Betennelse i alle slimhinner sikkert, hals og bihuler osv...Men nå er jeg så stressa at det gir jeg F i.

Skrevet

Betennelse i alle slimhinner sikkert, hals og bihuler osv...Men nå er jeg så stressa at det gir jeg F i.

Er du ekstra stressa nå i kveld? Tar du fortsatt seroquelen (100 mg) slik at du får litt ro av den?

Skrevet

Er du ekstra stressa nå i kveld? Tar du fortsatt seroquelen (100 mg) slik at du får litt ro av den?

Tok ikke i natt som var og sov lite, men er vel normale ting som stresser meg og da blir jeg full i angst. Gjelder sønnen min som har blitt 18, er ganske redd. Asberger har han og, og jeg kan ikke bestemme lenger. På fest han nå, langt borte og det stresser meg. Ville slett ikke det, har aldriu vært full eller på fest han. Redd for hva de kan finne på.

Skrevet

Tok ikke i natt som var og sov lite, men er vel normale ting som stresser meg og da blir jeg full i angst. Gjelder sønnen min som har blitt 18, er ganske redd. Asberger har han og, og jeg kan ikke bestemme lenger. På fest han nå, langt borte og det stresser meg. Ville slett ikke det, har aldriu vært full eller på fest han. Redd for hva de kan finne på.

Skjønner at det kan være stressende å tenke på at sønnen din er på fest. Men hvis han har klart seg greit på fest før, tror du ikke ha klarer seg i kveld også? Eller er du redd for at han skal drikke altfor mye siden han er blitt 18?

Synes uansett du skal ta seroquel før du legger deg i kveld. Du trenger søvn for å ha et klarest mulig hode.

Skrevet

Skjønner at det kan være stressende å tenke på at sønnen din er på fest. Men hvis han har klart seg greit på fest før, tror du ikke ha klarer seg i kveld også? Eller er du redd for at han skal drikke altfor mye siden han er blitt 18?

Synes uansett du skal ta seroquel før du legger deg i kveld. Du trenger søvn for å ha et klarest mulig hode.

Han har aldri vært på fest før, snakket mye med han i dag om hvordan det kan være på fester. Han takler dårlig uforutsette ting, han har alt ringt meg noen ganger. Blir så urolig.

Tør ikke ta i natt, må være våken i tilfelle han ringer.

Skrevet

Han har aldri vært på fest før, snakket mye med han i dag om hvordan det kan være på fester. Han takler dårlig uforutsette ting, han har alt ringt meg noen ganger. Blir så urolig.

Du kan jo vente med å ta medisinen til han er kommet hjem.

Skrevet

Hvis noen gjør han noe vondt orker jeg ikke mer, det verste er ikke å ha det vondt selv men når ungene har det vondt. Det knuser meg, vet hva folk er kapabel til. Har sett ondskap.

Skrevet

Han kommer ikke før i morgen, er noen timer herfra. Har lyst å be faren hente han men vet jeg får nei.

Skrevet

Har egentlig fått nok av samboeren min. Men får ta vival før jeg knekker sammen, skjer det noe med min sønn vet jeg vet jeg kommer til å hate.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, det er ikke korrekt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Men det leste jeg.

Hvis et spørsmål inneholder "kan", er svaret alltid ja.

"Kan jeg bli truffet av et styrtende fly mens jeg sover i natt?".

Skrevet

Hvis et spørsmål inneholder "kan", er svaret alltid ja.

"Kan jeg bli truffet av et styrtende fly mens jeg sover i natt?".

Ja sant mye som "kan" skje i natt.

Skrevet

Skjønner veldig godt at du er urolig - jeg liker ikke når ungene er på fest selv - og vi har ikke engang noen ekstra utfordinger á la dem du har... Krysser fingrene for deg - det går jo som regel bra (men det har man lett for å glemme).

*klem*

Skrevet

Skjønner veldig godt at du er urolig - jeg liker ikke når ungene er på fest selv - og vi har ikke engang noen ekstra utfordinger á la dem du har... Krysser fingrene for deg - det går jo som regel bra (men det har man lett for å glemme).

*klem*

Takk. Han er ikke som de andre, og det er nok morro det :(

Men skjer det han noe blir ikke jeg anonym lenger, det er et løfte.

Skrevet

Takk. Han er ikke som de andre, og det er nok morro det :(

Men skjer det han noe blir ikke jeg anonym lenger, det er et løfte.

Hvordan var han når han ringte,- var han urolig? Fikk du inntrykk av at de andre ikke var greie?

Jeg husker en av mine gikk i klasse med en med AS på videregående - h*n syntes at han var litt rar - men jeg fikk da virkelig ikke inntrykk av at han ble plaget av de andre. Altså, folk på videregående pleier da å være mer voksne enn som så?

Skrevet

Har egentlig fått nok av samboeren min. Men får ta vival før jeg knekker sammen, skjer det noe med min sønn vet jeg vet jeg kommer til å hate.

Forhåpentligvis skjer det ikke noe galt med din sønn i natt. Du må håpe at de andre ungdommene evt. hjelper ham om han skulle drikke for mye.

Jeg synes du skal ta kveldsmedisinen din og gå til sengs, siden sønnen din skal være borte til i morgen. Det er tøft å måtte gi slipp på kontrollen over ungdom, men det er en del av det å være foreldre.

Skrevet

Hvordan var han når han ringte,- var han urolig? Fikk du inntrykk av at de andre ikke var greie?

Jeg husker en av mine gikk i klasse med en med AS på videregående - h*n syntes at han var litt rar - men jeg fikk da virkelig ikke inntrykk av at han ble plaget av de andre. Altså, folk på videregående pleier da å være mer voksne enn som så?

Vet ikke helt jeg. Bare vet hvordan han er og så morro folk har hatt det, her er ingen lærere..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...