Gå til innhold

quetiapin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forhåpentligvis skjer det ikke noe galt med din sønn i natt. Du må håpe at de andre ungdommene evt. hjelper ham om han skulle drikke for mye.

Jeg synes du skal ta kveldsmedisinen din og gå til sengs, siden sønnen din skal være borte til i morgen. Det er tøft å måtte gi slipp på kontrollen over ungdom, men det er en del av det å være foreldre.

Er en vill fest.

Tørr ikke legge meg i natt tror jeg, er litt kaos inni meg. Men samboeren min reagerer nok ikke før de må dra meg bort i politibil, står vel og klør seg i hodet da. Har egentlig lyst å kaste alt vegg imellom her, men skal ikke gjøre det.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

24

• Katt-ja

5

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

• Frøkenbekymra

1

Skrevet

Er en vill fest.

Tørr ikke legge meg i natt tror jeg, er litt kaos inni meg. Men samboeren min reagerer nok ikke før de må dra meg bort i politibil, står vel og klør seg i hodet da. Har egentlig lyst å kaste alt vegg imellom her, men skal ikke gjøre det.

Er sønnen din på festen sammen med folk han kjenner? Tror du ikke de vil hjelpe hverandre selv om festen evt. er vill?

Jeg har en niese på 17 som fikk ha noen fester hjemme hos meg i sommer. Festene var veldig bråkete, og en god del ungdommer drakk mer alkohol enn jeg satte pris på, men de tok godt vare på hverandre og alt gikk bra allikevel.

Skrevet

Er sønnen din på festen sammen med folk han kjenner? Tror du ikke de vil hjelpe hverandre selv om festen evt. er vill?

Jeg har en niese på 17 som fikk ha noen fester hjemme hos meg i sommer. Festene var veldig bråkete, og en god del ungdommer drakk mer alkohol enn jeg satte pris på, men de tok godt vare på hverandre og alt gikk bra allikevel.

Han kjenner en av dem, men får vel bare gi slipp for jeg kan ikke passe på hele tiden. Bare tenker tilbake på alt, det er virkelig vondt, virkelig vondt å tenke på det. Klarer på en måte ikke mer smrte, men er jo livet. Derfor min tro slår sprekker, prøver virkelig å være positiv. Livet er jo så fantastisk, bare jeg tenker det, drømmer det, visualiserer det...gjør alt feil. Og når angsten stiger skjer det alltid noe etterpå.

Skrevet

Men jeg syns ikke synd på meg selv, dette er jo min vei, på tide at jeg lærer meg å gå den. Var ikke meningen å skrive om dette i kveld heller...

Skrevet

Men jeg syns ikke synd på meg selv, dette er jo min vei, på tide at jeg lærer meg å gå den. Var ikke meningen å skrive om dette i kveld heller...

Jeg tror ikke det er nødvendig at du skal ha det så vondt og være så mye redd generelt sett. Akkurat dette med å være redd når en 18åring er på fest er du nok ikke alene om, men mye av den andre indre smerten du opplever kan du få hjelp i forhold til.

Håper du får sove og får en rolig natt.

Natta :-)

Skrevet

Jeg tror ikke det er nødvendig at du skal ha det så vondt og være så mye redd generelt sett. Akkurat dette med å være redd når en 18åring er på fest er du nok ikke alene om, men mye av den andre indre smerten du opplever kan du få hjelp i forhold til.

Takk :)

Får legge det i Guds hender, skal be nå. Natta.

Skrevet

Ja, det er vel ganske normalt det, er bra det er normalt da. Ungene er jo det kjæreste vi har.

Skrevet

Hvis et spørsmål inneholder "kan", er svaret alltid ja.

"Kan jeg bli truffet av et styrtende fly mens jeg sover i natt?".

Har det noen gang styrtet fly i Norge?

Betennelsen vil ikke forsvinne, så er ikke sikkert det er quetiapin som gjør det. Er lei av meg selv og alt styret mitt, kommer sikkert en henvisning til der snart og håper dere ikke vil straffe meg for det. Tenker at det er det som vil skje da og at det blir ny hekseprosess, men gjør jeg ikke det rette da hvis jeg går inn for å få hjelp? Prøve iallefall. Da er jeg vel ikke en uegnet person?

Skrevet

Har det noen gang styrtet fly i Norge?

Betennelsen vil ikke forsvinne, så er ikke sikkert det er quetiapin som gjør det. Er lei av meg selv og alt styret mitt, kommer sikkert en henvisning til der snart og håper dere ikke vil straffe meg for det. Tenker at det er det som vil skje da og at det blir ny hekseprosess, men gjør jeg ikke det rette da hvis jeg går inn for å få hjelp? Prøve iallefall. Da er jeg vel ikke en uegnet person?

Heldigvis skal du til fastlegen din i morgen. Forsøk å få ham til å forstå hvor redd du har vært, i tillegg til at halsbetennelsen mm har plaget deg. Håper han undersøker deg ordentlig i morgen, men at han også tar seg tid til å snakke med deg.

Tankene dine flyr både hit og dit, og det er mye kaos. Dette betyr ikke at du ikke er godt menneske :-)

Skrevet

Heldigvis skal du til fastlegen din i morgen. Forsøk å få ham til å forstå hvor redd du har vært, i tillegg til at halsbetennelsen mm har plaget deg. Håper han undersøker deg ordentlig i morgen, men at han også tar seg tid til å snakke med deg.

Tankene dine flyr både hit og dit, og det er mye kaos. Dette betyr ikke at du ikke er godt menneske :-)

Trodde du hatet meg nå. Innser at jeg ikke klarer å ordne opp i dette selv, håper jeg innser det i morgen og.

Skrevet

Trodde du hatet meg nå. Innser at jeg ikke klarer å ordne opp i dette selv, håper jeg innser det i morgen og.

Nei, jeg vil fortsatt gjerne at du skal få det bedre. Du trenger mer hjelp enn du har fått nå i sommer! Kan du ikke printe ut det nhd skrev til deg nå i kveld, slik at du har det klart når du skal til legen?

Skrevet

Nei, jeg vil fortsatt gjerne at du skal få det bedre. Du trenger mer hjelp enn du har fått nå i sommer! Kan du ikke printe ut det nhd skrev til deg nå i kveld, slik at du har det klart når du skal til legen?

Det skal jeg gjøre, og bare gi det før jeg får andre tanker igjen. Det er som jeg er fanget i en hvirvelvind.

Skrevet

Det skal jeg gjøre, og bare gi det før jeg får andre tanker igjen. Det er som jeg er fanget i en hvirvelvind.

Det er en god plan. Start med å gi ham arket.

Skrevet

Det er en god plan. Start med å gi ham arket.

Skal det. Leste en an tråd her om planlagt innleggelse, det ser trygt ut og som om de følger en plan, virkelig gjør noe. Om det fungerer i virkeligheten vet jeg ikke. For det ser bra ut det de skriver på nettet og på papirer, det som står om psykiatri jeg har hatt kontakt med før. Og de jeg har kontakt med nå, men det er ikke bra i virkeligheten og de har ikke noe opplegg.

Skrevet

Du mennte det med secon upinion sant?

Skrevet

Du mennte det med secon upinion sant?

Ja, det nhd skrev om second opinion og medisiner.

Skrevet

Ja, det nhd skrev om second opinion og medisiner.

Har lagt det i veska.

Skrevet

Har lagt det i veska.

Så fint :-)

Hvordan er halsen og bihulene dine i dag?

Skrevet

Skulle prøve å gå tur men klarte ikke, det verker i halsen og hodet så jeg tok ibux 600 mg og voltaren, nå er det mest dirring. Kjenner jeg er sliten og har lagt mye, venter på at sønnen skal komme hjem. Jeg får så masse katastrofe tanker, mulig det er pga det jeg har sett og opplevd i livet. Og tror jeg må slutte å se på nyheter og diverse tv program. Det er jo virkelig men det betyr ikke at det er min virkelighet, men er ofte det jeg tror.

Skrevet

Når jeg gikk ute var det så stille og så ingen, og jeg tenkte "alle har forsvunnet og det er bare meg igjen". Var glad når jeg så en bil, ristet på hodet av meg selv. Sa til samboeren min jeg vil prøve psykiatri en siste gang. Tenker på hvis jeg er alvorlig fysisk syk nå og dør, da vil jeg angre på alt dette surret. Jeg vil leve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...