Gjest heisen går nedover Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 så kan jeg fortelle at jeg nå er deppa. Har vært oppe noen dager og blant annet pusset opp leiligheten. Lite søvn og glemt lamictal. Nå har jeg nok nådd normalnivået og kommet videre nedover på kurven. Jadda, sånn er det. Skikkelig dritt å ha det sånn. Hva er vitsen, liksom? Ikke bare har jeg issues selv, men dattera mi har også sitt å stri med. Tror jeg blir gal! Jeg hater meg selv! Jeg er en dritt! 0 Siter
Gjest grublendeikveld Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Vil bare sende deg varme tanker. og håper du finner styrke til å hjelpe din datter. tror jeg vet hvordan du har det.... 0 Siter
Gjest heisen går nedover Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Vil bare sende deg varme tanker. og håper du finner styrke til å hjelpe din datter. tror jeg vet hvordan du har det.... Tusen takk! :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 Tusen takk! :-) Ikke se på deg selv som en dritt da, for det er du ikke. Du har like stor rett til å være på denne kloden som alle andre. Klarer du å finne frem til gode kvaliteter ved deg selv? Legg listen lavt nå fremover og vær fornøyd med det du får til. God klem fra 0 Siter
Gjest heisen går nedover Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Ikke se på deg selv som en dritt da, for det er du ikke. Du har like stor rett til å være på denne kloden som alle andre. Klarer du å finne frem til gode kvaliteter ved deg selv? Legg listen lavt nå fremover og vær fornøyd med det du får til. God klem fra Takk for at du prøver å trøste, Gondor! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.