Anonym 82 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Babyen i huset fikk vaksine i går (5 mnd), og fikk feber utpå kvelden. Han har fortsatt 38,6. I dag hadde vi planlagt en tur på bondegård for hele familien, og vurderer nå hvorvidt det er lurt. Vanligvis tar jeg med barna ut hvis de har lav feber men er i god form. Men dette er bittelitt over grensa synes jeg. Videre er han jo ikke faktisk syk - spiller det da noen rolle om han har feber ute eller inne? Det hadde vært moro for ham å få se dyra etc, men det er fullt mulig for ham å bare ligge i vogna også. Hvordan har dere forholdt dere til feber etter vaksiner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det hadde vært avhengig av allmenntilstanden hans. Om han virker frisk og rask og ikke har vondt noe sted, men er blid og fornøyd og spiser greit så er det ingen grunn til å være hjemme. Bare sørg for at han er bra kledd og har en god lue på. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hvis han oppfører seg "febersyk", hadde jeg holdt ham inne... Hvis du ikke merker på ham at han har feber, ville jeg gjort et forsøk på å gjøre som dere hadde planlagt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Det hadde vært avhengig av allmenntilstanden hans. Om han virker frisk og rask og ikke har vondt noe sted, men er blid og fornøyd og spiser greit så er det ingen grunn til å være hjemme. Bare sørg for at han er bra kledd og har en god lue på. ) Takk for svar i morges:-) Blei til at vi tok ham med ja - gikk fint! Pleier som sagt å la ungene få litt frisk luft selv om de har litt feber, men dette var på grensa syntes jeg. Men gutten koste seg, og det gjorde jammen storesøster også:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Hvis han oppfører seg "febersyk", hadde jeg holdt ham inne... Hvis du ikke merker på ham at han har feber, ville jeg gjort et forsøk på å gjøre som dere hadde planlagt! Takk for svar:-) Jeg leste det, rakk bare ikke å svare på morgenen. Har var bittelitt slapp - sov mer enn ellers, men var blid og fornøyd og både lekte og spiste. Så vi tok ham med - og alle fire hadde en super dag:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 ''Videre er han jo ikke faktisk syk - spiller det da noen rolle om han har feber ute eller inne? '' Jeg ville gått etter allmentilstand. Barnet blir vel neppe friskere eller sykere av å gjøre noe hyggelig. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.