Gå til innhold

Trist...

Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Føler meg trist i dag. Har ligget i sengen i hele dag. Det er ikke fordi det er så jævla spennende å ligge og stirre i taket, men det er så tungt å være oppe.

Nå er det snart natta. Men jeg er jo ikke trøtt. Lurer på hva jeg skal gjøre...

Har mange sånne dager, igrunn. Får tanker om å gjøre slutt på det hele, men det er bare tanker.

Kunne jo kanskje bøtte på med espresso, jeg vet ikke... ruse meg på koffein...

Eller har andre noen tips? Jeg holder ikke ut dette. Og ikke får jeg sove nå, heller. Men det har jeg selvsagt skyld i selv.

Skrevet

Men du har sikkert ikke lyst til å gjøre noe som helst?

Skrevet

Hei!

Er du overvektig?

Hvis du ikke er over 100 kilo kan du ta deg en løpetur, det er virksomt, da får man mye energi etter på, samt at man blir glad.

Nå er det kommet det der nikesensor systemet også og da kan du laste opp alle detaljer fra løpeturen på din pc.

Jeg driver og undersøker på det nå og faktisk må man ikke ha nike joggesko, men de har et hulrom til å putte sensoren inn i, men man kan også bare feste den til skolissen, det går like bra.

Ha en god kveld.:) håper du føler deg bedre snart.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Men du har sikkert ikke lyst til å gjøre noe som helst?

Jeg vet ikke helt... noe burde jeg jo gjort...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hva da?

Nei, det var jo det...

Tror jeg lager meg noen liter espresso og vasker opp jeg. Det trengs.

Skrevet

Jeg trodde du skulle ha en planlagt innleggelse samt få et nytt opplegg fra nav? Hvordan ligger det an med disse tiltakene?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg trodde du skulle ha en planlagt innleggelse samt få et nytt opplegg fra nav? Hvordan ligger det an med disse tiltakene?

Innleggelsen ble ikke noe av, fordi vi fant ut at jeg ble mye friskere om jeg var nøye med å ta medisinen hver eneste dag til faste tider. Da slapp jeg i alle fall tankene om at folk skulle forgifte meg og slikt.

Jeg venter fortsatt på møte med NAV, for å finne ut hva jeg skal gjøre. Alle er enige om at jeg trenger noe å gjøre.

Blir kanskje bedre når det kommer på plass, ja.

Skrevet

Nei, det var jo det...

Tror jeg lager meg noen liter espresso og vasker opp jeg. Det trengs.

Du kan gjerne komme å vaske hos meg også når du er ferdig.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hehe, ja... det er moro å vaske. :-P

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Begynte litt... har ryddet endel, men oppvasken består...

Ble så trist... mer ulykkelig, egentlig, føler for å grine...

Det gjør jeg aldri, av en eller annen grunn, men ulykkelig er jeg jo...

Er så ensom. Hele livet går jo ut på å skyve folk unna, nærmest, men jeg er ensom likevel.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Når jeg tenker på selvmord nå føler jeg en slags "rus"... føler at det hadde vært en løsning...

Eller kanskje det heller er det å skrive om det her inne som gir meg en rus. Det er vel noe jeg må spørre meg selv om.

Skjønner ikke hvorfor folk hater meg og ikke vil ha noe med meg å gjøre. Det er kanskje jeg som isolerer meg og skyver folk unna - ikke vet jeg.

Skrevet

Begynte litt... har ryddet endel, men oppvasken består...

Ble så trist... mer ulykkelig, egentlig, føler for å grine...

Det gjør jeg aldri, av en eller annen grunn, men ulykkelig er jeg jo...

Er så ensom. Hele livet går jo ut på å skyve folk unna, nærmest, men jeg er ensom likevel.

Skal du grine på internett?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Når jeg tenker på selvmord nå føler jeg en slags "rus"... føler at det hadde vært en løsning...

Eller kanskje det heller er det å skrive om det her inne som gir meg en rus. Det er vel noe jeg må spørre meg selv om.

Skjønner ikke hvorfor folk hater meg og ikke vil ha noe med meg å gjøre. Det er kanskje jeg som isolerer meg og skyver folk unna - ikke vet jeg.

Føler at jeg burde tatt livet mitt, så folk kunne se at jeg ikke har hatt det noe godt.

Skrevet

Føler at jeg burde tatt livet mitt, så folk kunne se at jeg ikke har hatt det noe godt.

Skriv heller en bok om det. Mange har gjort det før deg.

Skrevet

Skriv heller en bok om det. Mange har gjort det før deg.

Han kan jo begynne med å skrive en blues om det? Sånn i tilfelle det virker litt voldsomt å gi seg på en hel bok.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Han kan jo begynne med å skrive en blues om det? Sånn i tilfelle det virker litt voldsomt å gi seg på en hel bok.

Det gir jo mening.

Skrevet

Jeg så for meg et verk på 5 bind. Mursteiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...