Gå til innhold

Å knuse andres hjerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det da da? Jeg fikk ødelagt dagen en gang da jeg tok siste baguetten foran enn annen som også ville ha den.

En generell sårbarhet kalte NHD det, den gangen.

Skrevet

Hva var det som var galt egentlig - fikk de ikke plass fordi du snek forbi dem i køen eller?

Gjest sorgfult
Skrevet

Hva var det som var galt egentlig - fikk de ikke plass fordi du snek forbi dem i køen eller?

Nei jeg snek ikke. Men da jeg kom bak de så gikk moren til side, og gikk resten av trappa bak sønnen sin sånn at jeg skulle komme forbi.

Gjest sorgfult
Skrevet

Hei!

Ja det er umulig for meg å forstå, men jeg håper du får hjelp til å etablere en reell livsoppfattelse, slik at du i vertfall ikke går og tenker ting som ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

Alt godt :)

thx :)

Skrevet

Jeg kan aldri tenke meg at de fikk sitt måltid ødelagt av dette! Du gikk jo bare forbi på "ordinær" måte.

Dersom du istedet hadde brøytet deg fram, ville det nok skapt irritasjon der og da, men det ville også være glemt innen maten kom på bordet.

Forøvrig håper og tror jeg at damer kan ta med sine voksne sønner på restaurant selv om mor fortsatt er gift og sønnen ikke sliter med noe. :-)

Skrevet

Jeg får også en utrolig sterk omsorgsfølelse for de som ser veldig snille og gode ut, men tror nok disse to tålte denne situasjonen helt fint :)

Gjest Ikke alltid som man tror
Skrevet

Dette viser bare at du er veldig reflektert og empatisk. Det er av erfaringer, både negative og positive, vi lærer. Utenom å prøve å tenke at du faktisk ikke gjorde noe direkte galt, så må du også tenke at "gjort er gjort" og lære av det. Tenke hvordan du kan hjelpe, og gjøre det godt for noen en annen gang!

Denne moren og sønnen trenger forøvrig slett ikke være så stakkarslige som du vil ha det til. Kanskje DE til og med tenker stakkarslig om deg som kom alene? Og unnet DEG å slippe inn først?

Skrevet

Nei jeg snek ikke. Men da jeg kom bak de så gikk moren til side, og gikk resten av trappa bak sønnen sin sånn at jeg skulle komme forbi.

Jo men forstår fremdeles ikke problemet. Fikk de ikke plass - tok du den siste plassen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...