serenity777 Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Hva er det da da? Jeg fikk ødelagt dagen en gang da jeg tok siste baguetten foran enn annen som også ville ha den. En generell sårbarhet kalte NHD det, den gangen. 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Hva var det som var galt egentlig - fikk de ikke plass fordi du snek forbi dem i køen eller? 0 Siter
Gjest sorgfult Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Hva var det som var galt egentlig - fikk de ikke plass fordi du snek forbi dem i køen eller? Nei jeg snek ikke. Men da jeg kom bak de så gikk moren til side, og gikk resten av trappa bak sønnen sin sånn at jeg skulle komme forbi. 0 Siter
Gjest sorgfult Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Hei! Ja det er umulig for meg å forstå, men jeg håper du får hjelp til å etablere en reell livsoppfattelse, slik at du i vertfall ikke går og tenker ting som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Alt godt thx 0 Siter
morsan Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Jeg kan aldri tenke meg at de fikk sitt måltid ødelagt av dette! Du gikk jo bare forbi på "ordinær" måte. Dersom du istedet hadde brøytet deg fram, ville det nok skapt irritasjon der og da, men det ville også være glemt innen maten kom på bordet. Forøvrig håper og tror jeg at damer kan ta med sine voksne sønner på restaurant selv om mor fortsatt er gift og sønnen ikke sliter med noe. :-) 0 Siter
Gjest mgmt Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Jeg får også en utrolig sterk omsorgsfølelse for de som ser veldig snille og gode ut, men tror nok disse to tålte denne situasjonen helt fint 0 Siter
Gjest Ikke alltid som man tror Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Dette viser bare at du er veldig reflektert og empatisk. Det er av erfaringer, både negative og positive, vi lærer. Utenom å prøve å tenke at du faktisk ikke gjorde noe direkte galt, så må du også tenke at "gjort er gjort" og lære av det. Tenke hvordan du kan hjelpe, og gjøre det godt for noen en annen gang! Denne moren og sønnen trenger forøvrig slett ikke være så stakkarslige som du vil ha det til. Kanskje DE til og med tenker stakkarslig om deg som kom alene? Og unnet DEG å slippe inn først? 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Nei jeg snek ikke. Men da jeg kom bak de så gikk moren til side, og gikk resten av trappa bak sønnen sin sånn at jeg skulle komme forbi. Jo men forstår fremdeles ikke problemet. Fikk de ikke plass - tok du den siste plassen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.