Gjest Går det an? Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Jeg skal begynne hos en privatpraktiserende behandler. Er det mulig å sjekke om han noen sinne har vært under etterforskning for overgrep? Jeg orker bare ikke å utsettes for mer fælt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Hvis det er mulig, er det hos Helsetilsynet du må søke opplysninger. 0 Siter
Gjest Går det an? Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Hvis det er mulig, er det hos Helsetilsynet du må søke opplysninger. Hvis det går an: får han greie på at jeg har prøvd å finne det ut? 0 Siter
Gjest Ånden Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Hvis det går an: får han greie på at jeg har prøvd å finne det ut? Du kan ikke sjekke rulletbladet til behandleren din eller andre. 0 Siter
Gjest Går det an? Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Du kan ikke sjekke rulletbladet til behandleren din eller andre. Nå er vel helsetilsynet noe annet enn rulleblad hos politiet, da. Ikke for det, jeg hadde glatt bladd opp for å få noen hos politiet til å si fra hvis det finnes noe der som kan indikere at han er en syk faen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.