Gå til innhold

spørsmål om symtomer

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

Jeg har nesten konstant en vag smerte i brystet og en ubehaglig klumpfølelse i halsen.Noen ganger føles det sterkere. Og da kan det kjennes som jeg skal begynne å gråte. Har også flere ganger om dagen sterkt ubehag som liksom skyller gjennom kroppen. (samme følelse som om man kommer på noe skikkelig ubehaglig) Dette ubehaget kommer plutselig,og uten at jeg har tenkt noe spesiellt i forkant. Kroppen er mer eller mindre nervøs konstant. Klarer ikke slappe av. Dette er veldig slitsomt for meg. Har nå begynt på zoloft i håp om at det skal hjelpe. Mitt spørsmål er egentlig hva er dette? Er dette angst? Skjønner ikke helt for aner jo ikke hva jeg er redd for. En ting er ute blandt folk,da VET jeg at jeg er livredd for at noen skal synes ille om meg. Men siden jeg også får disse følelsene hjemme i mitt eget hus,når jeg er helt alene skjønner jeg ikke. Er også bekymret for at denne følelsen sliter på hjertet mitt,for det kjennes ut som at det er dær det gjør vondt. Tar 50 mg zoloft nå. Men må ta sobril for å få sove.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...