Gjest Remlow Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Hei NHD. Stemmer det at Neurontin hjelper mot angst? Har du noe å si rundt det? Noen har sagt meg at det gjør det, men jeg føler ikke at jeg bare kan gå direkte til legen og be om dem heller. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Neurontin er kusinen til Lyrica. Sannsynligvis har den et ruspotensiale og virker da dempende på angst. Jeg har aldri forskrevet noen av dem på denne indikasjon, og kommer heller aldri til å gjøre det. 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Neurontin er kusinen til Lyrica. Sannsynligvis har den et ruspotensiale og virker da dempende på angst. Jeg har aldri forskrevet noen av dem på denne indikasjon, og kommer heller aldri til å gjøre det. Takk for svar. Forstår deg slik at man burde holde seg unna Neurontin. Greit å vite, man trenger jo ikke flere problemer enn de man allerede har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.