Gjest valgets kval Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Hvilket politisk parti legger forholdene best til rette for psykiatrien i Oslo? 0 Siter
Gjest valgets kval Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Prøv KRF,AP eller Høyre. Hva med SP? Fant dette på nettet: http://www.senterpartiet.no/skedsmo/sp-tar-psykisk-helse-paa-alvor-article69281-5009.html SP har dessuten foreslått å gjøre det økonomisk lettere for aleneboende. Er veldig i stuss. 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Hva med SP? Fant dette på nettet: http://www.senterpartiet.no/skedsmo/sp-tar-psykisk-helse-paa-alvor-article69281-5009.html SP har dessuten foreslått å gjøre det økonomisk lettere for aleneboende. Er veldig i stuss. Bor du på landet stemmer du SP.Vurderer det selv,da jeg bor øst i Akershus. 0 Siter
Gjest valgets kval Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Bor du på landet stemmer du SP.Vurderer det selv,da jeg bor øst i Akershus. Jeg bor i Oslo, er enslig, er ufør pga psykisk lidelse. Jeg synes det er vanskelig å få klarhet i hva de ulike partiene gjør for den gruppen i samfunnet som jeg representerer. Mye valgflesk selvsagt...vi er vel alle mer eller mindre forvirret har jeg inntrykket av ) Jeg hadde tenkt å ta turen til disse valgbodene som de har satt opp i Oslo sentrum, men jeg tenker samtidig at det er lettere å forholde seg til det skrevne ord og ikke masse verbal overtalelseskunst. SP er et litt "nytt" parti for meg, det er derfor jeg er litt usikker. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Hva kan de gjøre på lokalt plan da? Det må vel bli slike ting som miljøarbeidertjeneste, hjemmesykepleie, psykiatrisk psykepleie, aktivitetstilbud, utleieboliger og støttekontakttjeneste. Vet ikke hvor mye rom det er for lokale variasjoner innen overnevnte. Behandling er vel statens ansvar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.