Gå til innhold

Kan man bli gal av lang isolasjon?

Gjest Bipolar58,UPF eller borderline?

Anbefalte innlegg

Gjest Bipolar58,UPF eller borderline?
Skrevet

Føler at jeg ikke lenger trives sammen med mennesker.Liker dyr bedre.Henter kun posten.Handler mat kun 1-2 ganger i uka.Kan man bli helt sinnsyk av å være alene 300 dager i året?

Føler meg helt elendig så lenge det regner,og orker ingenting.

Planlegger å klippe gresset neste dag,men da regner det fortsatt.Jeg leser mye bøker og ser mye på tv,men jeg er 99% av tiden helt alene med min katt.Kan dette være skadelig over tid? Ble skilt i 1992,og har blitt stadigvekk verre.Er redd jeg skal skade meg selv etter en uke med regn og 2 uker til trygden.Får jeg mer en 10 regninger en uke,kan jeg bli helt apatisk.Er det noe galt med meg,eller kan jeg godt øke dosen med 100 mg zoloft?Jeg veier 145 kg.Har også den leie uvanen at je straffer meg selv med å ikke spise.Frokost kan jeg inta kl 15 og kvelds kl 21.Men har man ikke matlyst er det lite man kan gjøre.Føler meg feit,og stygg og at alt er min feil.Vet ikke om jeg orker dette livet lenger....

Skrevet

Man kan bli gal, deprimert og engestelig av ensomhet ja.

Du kunne jo skaffe deg hjelp? Både for fedmen og psykiske ting. Støttekontakt kvalifiserer du sikkert for også.

Jeg har heller ikke noen venner, men jeg tyr endel til familien da. Det hjelper meg, selv om jeg iog forseg trives best alene, sammen med mitt kjæledyr.

Skrevet

Det virker som du har gitt opp håpet på at livet kan bli bra? Hva med å få hjelp til å sette deg noen mål, lange en tiltaksplan og starte på forandringen?

Gjest Bipolar58
Skrevet

Man kan bli gal, deprimert og engestelig av ensomhet ja.

Du kunne jo skaffe deg hjelp? Både for fedmen og psykiske ting. Støttekontakt kvalifiserer du sikkert for også.

Jeg har heller ikke noen venner, men jeg tyr endel til familien da. Det hjelper meg, selv om jeg iog forseg trives best alene, sammen med mitt kjæledyr.

Vi har nok mye felles serenity777.Men jeg er mest redd for at jeg skal bli så gal at man begynner å løpe rundt naken eller noe.

Skal gjøre mitt til å i allefall sove minst 7 timer i døgnet og ta alle mine medisiner.

Så får vi se.Er man opptatt med andre tanker slik som bøker og film,blir man jo litt avsporet i sine tanker.

Å få i seg mat 3 ganger i døgnet kan også være ett slit.Men søvn mat og medisiner gjør mye.Så får jeg heller vente med å smile og ha det bra til sola titter fram.

God Høst!

Skrevet

Vi har nok mye felles serenity777.Men jeg er mest redd for at jeg skal bli så gal at man begynner å løpe rundt naken eller noe.

Skal gjøre mitt til å i allefall sove minst 7 timer i døgnet og ta alle mine medisiner.

Så får vi se.Er man opptatt med andre tanker slik som bøker og film,blir man jo litt avsporet i sine tanker.

Å få i seg mat 3 ganger i døgnet kan også være ett slit.Men søvn mat og medisiner gjør mye.Så får jeg heller vente med å smile og ha det bra til sola titter fram.

God Høst!

God høst til deg og

Gjest Bipolar58
Skrevet

God høst til deg og

Utrolig hva det hjelper å få luftet sine frustrasjoner...

Og hva litt mat og søvn gjør for kroppen.

Ser også at medisiner virker mest optimalt når man spiser minst 1000 kalorier per dag i minst 3 måltider.

Er det flere enn meg som føler seg som en "huleboer".Singel er ok,men ikke total ensomhet.Skal prøve å handle mat 3-4 gangeri uka så jeg kommer meg ut oftere.

Jeg har små gleder.Bare en kopp evergood med h-melk og 4 ruter sjokolade gir humøret ett løft.

Så får man heller klare seg med 3 brødskiver og ikke 4.

Skulle ønske det fantes en klubb for oss sosialt utilpassede som ikke ønsker kjæreste,bare venner?

Føler at både ekteskap og kjærligheten har kastet meg av karusellen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...