Gjest takkfors Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Bruker 200 mg. Kan man slutte uten å trappe ned? 0 Siter
Gjest takkfors Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Hvorfor skal du slutte? Veldig trøtt. Slutte for å se om blir mer våken. 0 Siter
Gjest andeby Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Veldig trøtt. Slutte for å se om blir mer våken. Jeg og blir veldig trøtt av det og har derfor søkt om å få depot-tabletter. Hvor lenge har du tatt det da? Og sikker på at du er trøtt pga medisinen og ikke andre ting? 0 Siter
Gjest takkfors Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Jeg og blir veldig trøtt av det og har derfor søkt om å få depot-tabletter. Hvor lenge har du tatt det da? Og sikker på at du er trøtt pga medisinen og ikke andre ting? Legen sitt forslag. Det er enten medisinen eller været, tror jeg prøver å kutte uten nedtrapping siden dosen er så liten, og håper det går bra. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Jeg kan ikke si noe fornuftig om seponering uten å ha følgende opplysninger som et minimum: Diagnose (hvorfor en tar medisinen), hvor lenge en har brukt den, dose, nåværende tilstand og årsak til at en vurderer seponering. 0 Siter
Gjest takkfors Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Jeg kan ikke si noe fornuftig om seponering uten å ha følgende opplysninger som et minimum: Diagnose (hvorfor en tar medisinen), hvor lenge en har brukt den, dose, nåværende tilstand og årsak til at en vurderer seponering. "Diagnose (hvorfor en tar medisinen): For søvn., hvor lenge en har brukt den: 1 år, kanskje 2, husker ikke., dose 200 mg, nåværende tilstand: depressiv og årsak til at en vurderer seponering:trøtthet, vansker med å stå opp/ståår ikke opp, har lyst og sove/ligge. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 "Diagnose (hvorfor en tar medisinen): For søvn., hvor lenge en har brukt den: 1 år, kanskje 2, husker ikke., dose 200 mg, nåværende tilstand: depressiv og årsak til at en vurderer seponering:trøtthet, vansker med å stå opp/ståår ikke opp, har lyst og sove/ligge. På denne indikasjon er det ingen problemer på kort sikt med å slutte. Om en har egnede tabletter til å få til en gradvis nedtrapping, er det å foretrekke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.