Gå til innhold

Seroquel.

Gjest takkfors

Anbefalte innlegg

Gjest takkfors
Skrevet

Hvorfor skal du slutte?

Veldig trøtt. Slutte for å se om blir mer våken.

Skrevet

Veldig trøtt. Slutte for å se om blir mer våken.

Jeg og blir veldig trøtt av det og har derfor søkt om å få depot-tabletter. Hvor lenge har du tatt det da? Og sikker på at du er trøtt pga medisinen og ikke andre ting?

Gjest takkfors
Skrevet

Jeg og blir veldig trøtt av det og har derfor søkt om å få depot-tabletter. Hvor lenge har du tatt det da? Og sikker på at du er trøtt pga medisinen og ikke andre ting?

Legen sitt forslag. Det er enten medisinen eller været, tror jeg prøver å kutte uten nedtrapping siden dosen er så liten, og håper det går bra.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg kan ikke si noe fornuftig om seponering uten å ha følgende opplysninger som et minimum:

Diagnose (hvorfor en tar medisinen), hvor lenge en har brukt den, dose, nåværende tilstand og årsak til at en vurderer seponering.

Gjest takkfors
Skrevet

Jeg kan ikke si noe fornuftig om seponering uten å ha følgende opplysninger som et minimum:

Diagnose (hvorfor en tar medisinen), hvor lenge en har brukt den, dose, nåværende tilstand og årsak til at en vurderer seponering.

"Diagnose (hvorfor en tar medisinen): For søvn., hvor lenge en har brukt den: 1 år, kanskje 2, husker ikke., dose 200 mg, nåværende tilstand: depressiv og årsak til at en vurderer seponering:trøtthet, vansker med å stå opp/ståår ikke opp, har lyst og sove/ligge.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

"Diagnose (hvorfor en tar medisinen): For søvn., hvor lenge en har brukt den: 1 år, kanskje 2, husker ikke., dose 200 mg, nåværende tilstand: depressiv og årsak til at en vurderer seponering:trøtthet, vansker med å stå opp/ståår ikke opp, har lyst og sove/ligge.

På denne indikasjon er det ingen problemer på kort sikt med å slutte. Om en har egnede tabletter til å få til en gradvis nedtrapping, er det å foretrekke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...