Gå til innhold

Hva?

Gjest Chakana

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bedre i dag og ser klarere, skal ta medisin for jeg ser at da fungerer jeg. Behandler på dps ringte nå og legger ALT på meg, det er mitt eget ansvar og jeg har ikke gjort som de sier? Hva? Har tatt 50 mg seroquel hele sommer, og opp i 100 mg på anbefaling fra nhd. Har jeg blitt bedre? Nei! Fikk sakt hva jeg mener, og brukte og det som noen her har skrevet. Det er hun som er behandler ikke jeg, har prøvd å få hjelp, ser dere ikke det???

Jeg hadde såret henne mye i det siste med ting jeg har sakt, og det beklaget jeg serkt. Men jeg har virkelig prøvd å få hjelp. Vi så ting forskjellig sa hun. Men ser dere det, at jeg har villet ha hjelp? Føler meg bedre nå, men ble virkelig sint. Får heller forholde meg til legen.

Skrevet

Og jeg lager mat, og gjør husarbeid osv osv. Ja,ligger når jeg er syk, så syk at jeg ikke kan gjøre noe. Men gjør ikke alle det?

Prater ikke til ungene om mine "psykotiske" ideer, dette har vært min terapi, å skrive her. Ingen andre vet så mye som dere her, og må slutte med det. Her kan det se ut som jeg er koko, men på tross av min galskap har jeg ressurser.

Gjest valg 2011
Skrevet

Og jeg lager mat, og gjør husarbeid osv osv. Ja,ligger når jeg er syk, så syk at jeg ikke kan gjøre noe. Men gjør ikke alle det?

Prater ikke til ungene om mine "psykotiske" ideer, dette har vært min terapi, å skrive her. Ingen andre vet så mye som dere her, og må slutte med det. Her kan det se ut som jeg er koko, men på tross av min galskap har jeg ressurser.

Vil bare si at jeg er kjempeglad for at du tar så mye medisin at du fungerer, dette må være godt for både deg og barna dine. Jeg også ligger mye når jeg er syk, skjuler meg for familien, men de skjønner nok mye likevel. Har faktisk blitt litt flinkere til å si ifra når jeg sliter og når jeg er bedre. Det er nok også synlig da.

Hvis man er istand til å holde "psykotiske" tanker for seg selv så er jo dette veldig bra. Jeg er også sånn grensepsykotisk iblant, men jeg går heller ikke rundt og prater til folk om alt dette. Jeg skjønner jo at det er noe helt på jordet, men jeg greier jo ikke å få dette vekk.

Fortsett å ta medisinene dine så skal du se du blir friskere og friskere :-).

Skrevet

Vil bare si at jeg er kjempeglad for at du tar så mye medisin at du fungerer, dette må være godt for både deg og barna dine. Jeg også ligger mye når jeg er syk, skjuler meg for familien, men de skjønner nok mye likevel. Har faktisk blitt litt flinkere til å si ifra når jeg sliter og når jeg er bedre. Det er nok også synlig da.

Hvis man er istand til å holde "psykotiske" tanker for seg selv så er jo dette veldig bra. Jeg er også sånn grensepsykotisk iblant, men jeg går heller ikke rundt og prater til folk om alt dette. Jeg skjønner jo at det er noe helt på jordet, men jeg greier jo ikke å få dette vekk.

Fortsett å ta medisinene dine så skal du se du blir friskere og friskere :-).

Skal fortsette med medisiner :)

Det jeg ikke forstår er hvorfor folk som sliter skal straffes, hele livet har jeg hjulpet andre folk, stått på, stått på, og når jeg knekker innimellom så skal jeg få svi for det. Kanskje de og hadde knekt hvis de hadde gått i mine sko?

Og "normale" folk blir og syke, hvem kommer og sier til dem "dette får du ikke lov til, dette skal du få svi for". Oppgitt over hele systemet!

Skrevet

Jeg mener at du så opplagt har forsøkt å få hjelp. Jeg synes også det er uprofesjonelt av behandler å si at hun er blitt såret av ting du har sagt. Hun har gjort en dårlig jobb denne sommeren, slik jeg ser det.

Gjest sikkerpådet?
Skrevet

Jeg mener at du så opplagt har forsøkt å få hjelp. Jeg synes også det er uprofesjonelt av behandler å si at hun er blitt såret av ting du har sagt. Hun har gjort en dårlig jobb denne sommeren, slik jeg ser det.

Snakket med en jeg kjenner som går profesjon, og han sa at han hadde lært at han skulle være åpen med pasienten om hvordan pasienten virket på han, fordi det handlet om å lære pasienten å fungere i relasjoner og bli bevisst på hvordan de virker inn på andre eller noe sånn.

Skrevet

Snakket med en jeg kjenner som går profesjon, og han sa at han hadde lært at han skulle være åpen med pasienten om hvordan pasienten virket på han, fordi det handlet om å lære pasienten å fungere i relasjoner og bli bevisst på hvordan de virker inn på andre eller noe sånn.

Jeg er helt sikker på hva jeg mener om det i akkurat denne sammenhengen.

Skrevet

Tusen takk. Når de begynner som dette får jeg lyst å gi opp, virkelig gi opp for jeg orker ikke. Klarer ikke..

Sa til henne "dere har også et ansvar, hadde jeg fått rett hjelp hadde jeg ikke blitt så dårlig". Men alt er jo min feil som vanlig, har båret skyld hele livet og dette forsterker det. Er fortvilet og lei meg, må være sterk nå.

Skrevet

Haha, hele systemet er latterlig. Men hun sluttet med å si "jeg er glad i deg, og kommer alltid til å være det".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...