Gå til innhold

depresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt noen mer stabile måneder nå, men de siste dagene har jeg kjent på at jeg har blitt mer nedstemt.

Nå har jeg behov for å skade meg igjen, noe jeg ikke har gjort på 1 1/2 år. Nå når jeg ikke trenger å gå i kortermet lenger har jeg ikke det med arrene som holder meg igjen heller. Har nettopp trimmet på sykkelen, men det hjelper lite.

Noen gode råd for å holde meg oppe så jeg ikke synker ned i en ny depresjon.

Skrevet

Du tar kontakt med behandleren din og hører om du kan øke på noen medisiner?

Skrevet

Du tar kontakt med behandleren din og hører om du kan øke på noen medisiner?

Spurte psykiater om jeg kunne øke på fluoxetinen hvis jeg ble verre utover vinteren , og det var ok.

Men jeg går allerede på så mye. Det kan hjelpe en stund å endre på medisinene, men jeg faller stadig tilbake. Jeg må ha den ekstra fluoxetinen i reserve i tilfelle jeg blir enda verre.

Skrevet

Ta en dag av gangen, evt. kun en time av gangen. Selv om du har det vanskelig, er det ikke gitt at dette kommer til å vare lenge. Hold fast ved å ikke skade deg.

Skrevet

Ta en dag av gangen, evt. kun en time av gangen. Selv om du har det vanskelig, er det ikke gitt at dette kommer til å vare lenge. Hold fast ved å ikke skade deg.

Jeg tror jeg skal klare å holde meg borte fra selvskadingen i dag også. Håper at det er forbigående.

Skrevet

Spurte psykiater om jeg kunne øke på fluoxetinen hvis jeg ble verre utover vinteren , og det var ok.

Men jeg går allerede på så mye. Det kan hjelpe en stund å endre på medisinene, men jeg faller stadig tilbake. Jeg må ha den ekstra fluoxetinen i reserve i tilfelle jeg blir enda verre.

Bruker du ikke noe stemningsstabiliserende?

Skrevet

Bruker du ikke noe stemningsstabiliserende?

Jeg bruker ikke stemningsstabiliserende nå lenger. Mistet konsentrasjonen av lamictal, så den sluttet jeg med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...