Gjest hvordan får jeg dem vekk? Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 ...på soverommet. De lager ingen lyd, er mindre en mygg, og irriterer vettet av meg. Hva kan jeg gjøre for å få dem vekk? 0 Siter
Gjest Ånden Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Drikk masse melk slik at du slipper en stor fis. Det vil ta livet av dem. 0 Siter
siameser Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Har du planter på soverommet? Prøv å flytte dem vekk. Det kan også være fruktfluer. Oppbevares mat i nærheten? 0 Siter
Gjest hvordan får jeg dem vekk? Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Har du planter på soverommet? Prøv å flytte dem vekk. Det kan også være fruktfluer. Oppbevares mat i nærheten? Ingen planter og ingen frukt. 0 Siter
Gjest Chakana Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Det er endel slike fluer her og, har sjekket blomstene. Tror rett og slett de kommer utenfra...så de til og med inne på venterommet på legesenteret. 0 Siter
Avarian Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Det er endel slike fluer her og, har sjekket blomstene. Tror rett og slett de kommer utenfra...så de til og med inne på venterommet på legesenteret. Kanskje de hadde time? 0 Siter
Colette Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Tror du har helt rett i at de kommer utenfra. Det er sikkert bananfluer, og de har høysesong nå. Sett fram eggeglass med eplecidereddik og en dæsj med zalo oppi. De tiltrekkes av alt som lukter av gjæring, og trekker derfor til eggeglassene. Og drukner pga av zaloen. Men de pleier og oppholde seg mest på kjøkken og bad:-) 0 Siter
Gjest Chakana Skrevet 8. september 2011 Skrevet 8. september 2011 Kanskje de hadde time? Hehe, ja mulig det De så ikke helt bra ut der de svevde, og står jo i fare for å bli drept stakkars. Har klapset til mange jeg her hjemme... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.