Gå til innhold

Små rare fluer over alt!

Gjest hvordan får jeg dem vekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...på soverommet. De lager ingen lyd, er mindre en mygg, og irriterer vettet av meg. Hva kan jeg gjøre for å få dem vekk?

Skrevet

Drikk masse melk slik at du slipper en stor fis. Det vil ta livet av dem. :)

Skrevet

Har du planter på soverommet? Prøv å flytte dem vekk. Det kan også være fruktfluer. Oppbevares mat i nærheten?

Skrevet

Har du planter på soverommet? Prøv å flytte dem vekk. Det kan også være fruktfluer. Oppbevares mat i nærheten?

Ingen planter og ingen frukt.

Skrevet

Det er endel slike fluer her og, har sjekket blomstene. Tror rett og slett de kommer utenfra...så de til og med inne på venterommet på legesenteret.

Skrevet

Det er endel slike fluer her og, har sjekket blomstene. Tror rett og slett de kommer utenfra...så de til og med inne på venterommet på legesenteret.

Kanskje de hadde time?

Skrevet

Tror du har helt rett i at de kommer utenfra. Det er sikkert bananfluer, og de har høysesong nå. Sett fram eggeglass med eplecidereddik og en dæsj med zalo oppi. De tiltrekkes av alt som lukter av gjæring, og trekker derfor til eggeglassene. Og drukner pga av zaloen. Men de pleier og oppholde seg mest på kjøkken og bad:-)

Skrevet

Kanskje de hadde time?

Hehe, ja mulig det :)

De så ikke helt bra ut der de svevde, og står jo i fare for å bli drept stakkars. Har klapset til mange jeg her hjemme...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...