Gjest x-alkis Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Jeg har vært psykotisk for halvannet år siden og i grenseland nå og da i ettertid. Dette har skjedd i perioder hvor jeg har drukket mye alkohol og sovet lite. Har vært utredet og tilfredstiller ikke kravene for psykotisk lidelse, men har ustabil personlighetsforstyrrelse. Nå som jeg har kontroll på alkoholinntaket og sover bra kan jeg da slutte på zyprexa? Legen og psykaiteren som nå diskuterer dette... Det beste hadde nok vært å klart seg uten. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Om du er rusfri og har en fin døgnrytme, anbefaler jeg at du først tar 6-12 mnd på en meget liten dose AP før du evt slutter helt. 0 Siter
Gjest xalkis Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Om du er rusfri og har en fin døgnrytme, anbefaler jeg at du først tar 6-12 mnd på en meget liten dose AP før du evt slutter helt. Var det jeg ønsker også. Håper legen går med på dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.