Gå til innhold

Syk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sykdommer: Crohn (alvolig). Hatt det siden 1981. Bruker IMUREL 150 mg, PREDNISOLON 5mg., ENTOCORT 3 MG depot x 6.

Fosamax -mot beinskjørhet.

Psykisk: Posttraumatisk stresslidelse - Panikklidelse - GAD - unngår mennesker. Mye angst.

Er sosial ved bruk av Xanor Depot jeg bruker 6 mg depot x 1. pr. dag. Da fungerer jeg normalt.

Men det går nedover og nedover...beinskjørhet....i en alder av 43 år. Kommer av en kombinasjon av Crohn og Steroider...er så lei å være syk...

Gjest vil deg vel
Skrevet

Huffda... Ganske alvorlige ting du sliter med. Du har min fulle sympati. Håper du ikke gir opp, men likevel klarer deg på et vis.

*klem*

Skrevet

Huffda... Ganske alvorlige ting du sliter med. Du har min fulle sympati. Håper du ikke gir opp, men likevel klarer deg på et vis.

*klem*

Takk skal du ha.

Gjest vil deg vel
Skrevet

Takk skal du ha.

Bare hyggelig. Av og til har en et behov for å la noen få vite om ens plager og hva en sliter med. Å få sympati og oppmerksomhet rundt det, gjør godt. En føler seg veldig aleine hvis en går og bærer alt for seg selv.

Derfor er det egentlig veldig synd at ikke flere har gitt deg noen trøstende ord. Hadde ikke jeg "sett" deg, så hadde innlegget ditt blitt stående aleine, og det gir en vond følelse.

Men innlegg hvor folk søker sympati og trøst for å ha kjeftet på ungene sine, får mange svar. Trøstende ord hagler. Veldig rart det der.

Jeg sliter en del selv, så jeg kjenner igjen behovet hos deg til å la noen andre få vite. Men når innleggene blir stående uten kommentarer, gjør det noe med en. En føler seg oversett og at en ikke betyr noe.

Men jeg så deg, altså. Glem ikke det at noen så deg.

Fortsatt lykke til med alt ditt. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...