Gå til innhold

puls.

Gjest per puls

Anbefalte innlegg

Gjest per puls
Skrevet

Hei, jeg er en mann på 42 år, og veier 100kg. Jeg er absolutt aktiv, sykler og trener 3 til 4 ganger i uka. når jeg sykler er jeg ute i ca 2timer, og ellers går jeg my i marka, og da utenfor stier, ca 1 t og 15-30min, prøver da å ha en puls mellom 110 og 140. Har problem med å henge med de andre, og det har jeg alltid gjort, og fant ut i 2008 at jeg hadde nedsatt lungefunksjon.ca 70% lungekappasitet og 40%bronkie kappasitet. dette har jeg fått delvis kontroll på med bruk av inhalator, og jeg har nå en aksektabel lugekappasitet. bronkiene er litt dårlig.Dette gjorde jo at formen steg betraktelig, men har fortsatt problem med å trene sammen med jamngamle, og tok en pulstest nå hos lege. samme hva jeg prøvde klarte jeg ikke å få høyere puls enn 151. dette er nå prøvd med og uten inhalator. har testet meg selv under trening denne uka, og klarer å presse meg opp i max 154, det er det absolutt høyeste jeg klarer. har også testet hvor fort pulsen daler, og etter ca 37sek har jeg 115, etter 1minutt har jeg 105 ig etter 1min og 17 sek har jeg 100. Hva er årsaken til min lave maxpuls? er det bare det at jeg er i generelt dårlig form,bør jeg trene annerledes, eller hva kan jeg gjøre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...