Gjest Det liker min Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Barbiedukker kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det liker min Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 En 3-åring har heldigvis ikke greie på hva ting koster. Kjøp en bitteliten ting og sett heller et beløp inn på kontoen hennes. Vi som er foreldre i dag, har så lett for å tenke at ungene skal få det største og dyrest i gave hos oss. Dersom barnet har det det trenger, så er det ingen vits å finne på noe, bare for å finne på noe.... Sett heller av noen kroner til senere. De blir gjerne dyrere i drift etterhvert ;D God bursdag! Det er sant. Kjøpte en "barbie" til 20 kroner på Europris (tilbud). Hun syntes det var den fineste prinsessedukka i verden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest råalaus og raualaus Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Barbiedukker kanskje? Allerede nå? Denne lille jenta viser liten interesse for slike dukker enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Sånne vegg-klistremerker som kan taes av og på (og dermed ikke ødelegger veggen) var superpopulært her da jentene fikk nye rom i høst. Fireåringen har en diger Ariel-figur (ca 80x50 cm) over sengen sin, og eeeeelsker den ) http://www.amazon.com/RoomMates-RMK1489GM-Little-Mermaid-Giant/dp/B003P9VZ2U/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1315688320&sr=8-2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kult, men hva kan hun gjøre med den? Funker den liksom? På de fleste av disse kan man skrive inn bokstaver, store og små. Du får samtidig lest opp lyden av bokstaven (viktig at de leser lyden og ikke namnet på bokstaven). Eldstemann fikk en slik da han fylte 3 og han kunne hele alfabetet samt å lese alle tolyds-ord etter tre uker. Så ja, disse er absolutt nyttige:-) Ellers har de vel gjerne tall også, tror jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 En kvinne som har alt, altså. Hun trenger nok et fadderbarn, eller kanskje dere kan kjøpe en stjerne å oppkalle etter henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Pan av Knut Hamsun. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest råalaus og raualaus Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Sånne vegg-klistremerker som kan taes av og på (og dermed ikke ødelegger veggen) var superpopulært her da jentene fikk nye rom i høst. Fireåringen har en diger Ariel-figur (ca 80x50 cm) over sengen sin, og eeeeelsker den ) http://www.amazon.com/RoomMates-RMK1489GM-Little-Mermaid-Giant/dp/B003P9VZ2U/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1315688320&sr=8-2 Stilig! Finnes det bare på nett, eller i butikker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest råalaus og raualaus Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 På de fleste av disse kan man skrive inn bokstaver, store og små. Du får samtidig lest opp lyden av bokstaven (viktig at de leser lyden og ikke namnet på bokstaven). Eldstemann fikk en slik da han fylte 3 og han kunne hele alfabetet samt å lese alle tolyds-ord etter tre uker. Så ja, disse er absolutt nyttige:-) Ellers har de vel gjerne tall også, tror jeg.. Kult! Skal sjekkes ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Sånne vegg-klistremerker som kan taes av og på (og dermed ikke ødelegger veggen) var superpopulært her da jentene fikk nye rom i høst. Fireåringen har en diger Ariel-figur (ca 80x50 cm) over sengen sin, og eeeeelsker den ) http://www.amazon.com/RoomMates-RMK1489GM-Little-Mermaid-Giant/dp/B003P9VZ2U/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1315688320&sr=8-2 http://www.trendystickers.no/no/forside/?gclid=CKCrjruLm6sCFQbwzAodRXVGmA 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Stilig! Finnes det bare på nett, eller i butikker? Jeg husker de hadde noen på Toys'r'us for et års tid siden, men da jeg spurte for noen mnd siden hadde de gått ut av sortimentet sa de. Jeg bestilte på Amazon, noe fra USA og noe fra Storbritannia. Gikk veldig fort og greit, kostet ikke skjorta heller ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.