Madelenemie Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Hei! Da jeg nå må konsentrere meg om studier og ikke er flink på å dele oppmerksomheten min så har jeg tenkt på dette med konsentrasjonslekkeasje en stund, og kommet frem til at jeg må stoppe den. Jeg vil derfor nå en god stund fremover mest sannsynlig ikke skrive her, jeg har det altså bra og ingen ting er skjedd med meg- jeg bare informerer om dette for jeg liker dårlig hvis ting/mennesker bare forsvinner selv. Alt godt til dere alle Ha en fin høst, jeg skal på fjellet en tur. 0 Siter
Sør Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Tusen takk for at du sier fra, Madelenemie. Ta godt vare på deg selv, lykke til med studiene og fjellturen. :klem: 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Lykke til med studiene Madelenemie. Misunner deg fjellturen :-) 0 Siter
Kalevaala Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 En fin høst ønskes deg også, og lykke til med studiene :-) Jeg skal også studere litt, og burde være mindre her.. 0 Siter
bibben Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Ønsker deg alt godt og "god vind i seilene"! 0 Siter
PieLill Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Kos deg med studiene. :-) Ha en god høst. mvh 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Godt begrep - konsentrasjonslekkasje :-) Fint du sier fra, så slipper vi å lure.... God høst! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Ha en fin høst du også :-) Jeg kommer til å være mindre på DOL nå fremover jeg og - har et annet type arbeid 2-3 måneder fremover - og bare kan DOLe om kvelden :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.