Gå til innhold

Tanker

Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg er en drittsekk, og derfor har jeg lyst til å ta livet mitt.

Kommer selvsagt ikke til å gjøre det, kommer til å fortsette med å være en drittsekk.

Men kanskje om noen år, forandrer dette seg. Da har listen over ugjerninger blitt såpass stor at jeg velger å avslutte det hele.

Skrevet

Og hva slags "ugjerninger" er det snakk om?

Du pleier å få mange svar på at du ikke er slem, ond, osv. Men hvem kan egentlig vite det?

For alt vi vet kan det godt være noe i påstandene dine?!

Men det vet du jo best selv! Og vet du at du ikke gjør noe alvorlig galt, så kan du la være å poste slike innlegg. Det gjelder vel forsåvidt om det du sier stemmer også. Hvis påstandene dine stemmer, så burde du vel gå til politiet og innrømme dine kriminelle gjerninger, slik at du får bedre samvittighet og kan sone evt straff.

DU vet hva som er riktig. Det kan ingen her vite. Å skrive sånn som du gjør bare for å få oppmerksomhet og for å få folk her til å dementere påstandene dine, er jo bare dumt. Men du gjør det vel for å få høre at du "ikke er et monster", at du er "snill og god", osv. Men ingen her kan jo egentlig vite det.

God bedring!

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Og hva slags "ugjerninger" er det snakk om?

Du pleier å få mange svar på at du ikke er slem, ond, osv. Men hvem kan egentlig vite det?

For alt vi vet kan det godt være noe i påstandene dine?!

Men det vet du jo best selv! Og vet du at du ikke gjør noe alvorlig galt, så kan du la være å poste slike innlegg. Det gjelder vel forsåvidt om det du sier stemmer også. Hvis påstandene dine stemmer, så burde du vel gå til politiet og innrømme dine kriminelle gjerninger, slik at du får bedre samvittighet og kan sone evt straff.

DU vet hva som er riktig. Det kan ingen her vite. Å skrive sånn som du gjør bare for å få oppmerksomhet og for å få folk her til å dementere påstandene dine, er jo bare dumt. Men du gjør det vel for å få høre at du "ikke er et monster", at du er "snill og god", osv. Men ingen her kan jo egentlig vite det.

God bedring!

''Og hva slags "ugjerninger" er det snakk om?''

Behandler andre som dritt.

''Du pleier å få mange svar på at du ikke er slem, ond, osv. Men hvem kan egentlig vite det?''

Jeg spurte ikke om jeg var det.

''For alt vi vet kan det godt være noe i påstandene dine?!''

Det kan du vel se selv at det er?

''Men det vet du jo best selv! Og vet du at du ikke gjør noe alvorlig galt, så kan du la være å poste slike innlegg. Det gjelder vel forsåvidt om det du sier stemmer også. Hvis påstandene dine stemmer, så burde du vel gå til politiet og innrømme dine kriminelle gjerninger, slik at du får bedre samvittighet og kan sone evt straff.''

Har ikke sagt jeg er kriminell.

''DU vet hva som er riktig. Det kan ingen her vite. Å skrive sånn som du gjør bare for å få oppmerksomhet og for å få folk her til å dementere påstandene dine, er jo bare dumt. Men du gjør det vel for å få høre at du "ikke er et monster", at du er "snill og god", osv. Men ingen her kan jo egentlig vite det.''

Tror du misforståd litt.

''God bedring!''

Yeah right...

Skrevet

Smirnøff, skrev ikke du att du skulle på langtidsopphold, eller noe sånt, men så ombestemte du deg? Er det ikke på tide du heller kommer deg inn på ett slikt sted, istedenfor å gruble deg trist?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Smirnøff, skrev ikke du att du skulle på langtidsopphold, eller noe sånt, men så ombestemte du deg? Er det ikke på tide du heller kommer deg inn på ett slikt sted, istedenfor å gruble deg trist?

Har ikke så lyst til det...

Du har ikke noen andre forslag, da? Som kan hjelpe?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Har ikke så lyst til det...

Du har ikke noen andre forslag, da? Som kan hjelpe?

Eller.. det har jeg vel fått høre om tidligere...

Faen.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Skrevet

Hva slags svar forventer du å få nå? En endeløs tråd med dikkedallende dakkar SMIRnøff-innlegg?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hva slags svar forventer du å få nå? En endeløs tråd med dikkedallende dakkar SMIRnøff-innlegg?

Hvorfor skal jeg ønske det?

Skrevet

Hvorfor skal jeg ønske det?

Hvilke reaksjoner ønsker du da?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvilke reaksjoner ønsker du da?

Vanlige reaksjoner!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...