Gå til innhold

Medisiner er noe dritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Medisiner er noe dritt! Går selv på medisiner og ANGRER på at jeg begynte. Når en starter med medisiner blir ofte bivirkninger sett på som flere symptomer. Selv opplever jeg meg helt forandret av medisiner, blir klønete, trøtt, tiltaksløs osv. Tenk dere godt om før dere begynner med medisiner, spesielt AP. Jeg angrer STORT på at jeg begynte med medisiner!

NB: Jeg oppfordrer ingen til å slutte med medisiner på egenhånd pga. dette innlegget, det MÅ dere snakke med legen om.

Skrevet

For meg var det en lettelse å begynne. Men dersom man ikke trenger det, er det jho ikke noe vits. Men er du eller har vært schizofren, bør du ta de. Jeg har sluttet noenganger og det har gått bra noen dager, men så går det værre.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Må jo veie virkning opp mot bivirkning... men bivirkninger er det nok alltid ja, selv om man ikke merker det. Kan være at man blir en boms av AP, rett og slett... det er en fæl bivirkning.

Skrevet

Uten medisiner hadde jeg sikkert vært død nå.

jeg og...

Skrevet

Jeg for min del er sjeleglad for at det finnes medisiner. Uten dem hadde jeg vært meget syk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...